W mieszkaniu, w którym dziś mieści się Biuro Obsługi Klienta, przed ponad 100 laty mieszkał dyrektor warszawskiej gazowni. W budynku zachowana została oryginalna posadzka ceramiczna oraz drewniane drzwi od ul. Kasprzaka. Wyeksponowano oryginalne ceglane ściany. Czerwona cegła to charakterystyczny element kojarzący się z zabudowaniami Gazowni Warszawskiej na Woli. W BOK-u jest też ściana z pieczołowicie odrestaurowanymi, zabytkowymi gazomierzami.
Mimo tej staranności w zachowaniu zabytku i zastosowaniu takich elementów wystroju, które pasują do historycznego charakteru placówki, BOK jest komfortowy i wyposażony we wszystkie nowoczesne udogodnienia. Jest tu platforma schodowa i specjalnie dostosowane stanowisko do obsługi osób mających trudności w poruszaniu się. Wygospodarowano dwie sale obsługi i kącik zabaw dla dzieci. Dzięki kolejkomatowi obsługa klientów została usprawniona, a infokiosk pozwala na załatwienie wielu spraw samodzielnie.
BOK przy ul. Kasprzaka 25 w Warszawie jest jednym z 41 biur w całym kraju, które PGNiG Obrót Detaliczny poddał rewitalizacji. Do końca 2019 r. zmodernizowanych będzie łącznie 50 placówek, a w przyszłym roku – kolejne 22.
- Strategia Operacyjna PGNiG Obrót Detaliczny na lata 2017-2020 zakłada m.in. podniesienie standardu obsługi klienta detalicznego oraz małego biznesu. Jednym z kluczowych elementów tej zmiany jest modernizacja całej sieci Biur Obsługi Klienta na terenie kraju oraz uruchamianie nowych placówek, głownie w centrach handlowych – podkreśla Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny.
Z BOK-ów w całym kraju korzysta miesięcznie ok. 100 tys. klientów.
PGNiG obiecuje, że niedługo udostępni warszawiakom tereny dawnej gazowni. Będzie można zwiedzać zabytkowe industrialne wnętrza i obecnie remontowane Muzeum Gazownictwa oraz spacerować po pięknym zielonym terenie przy ul. Kasprzaka.