Awaria w PKP Intercity rozpoczęła się w niedzielę (21.02.2021 r.) rano. Jeszcze kilka dni temu informowaliśmy o wielkich zmianach w rozkładach jazdy PKP Intercity. Niestety dziś pasażerowie nie mogli wybrać się w podróż bez utrudnień. Nie działał internetowy system sprzedaży biletów. Pasażerowie nie mogli zalogować się na swoje konta na stronie pkpintercity.pl. Awaria dotyczyła też samego wyboru i zakupu biletów. Nie wyświetlała się ich cena, a przed finalizacją zamówienia widniał komunikat: "Nie odnaleziono sesji w systemie. Proszę spróbować ponownie".
Nie można kupić biletów przez stronę PKP Intercity
Problem dotyczył też wyboru miejsc ze schematu pociągu. Dostępny jest on między innymi dla połączeń EIP. Po wybraniu interesującego nas przejazdu PKP, mimo dostępności, niemal wszystkie miejsca były zajęte. Wyjątkiem były bilety dla podróżnych z rowerami oraz osób niepełnosprawnych.
Awaria PKP Intercity - co zrobić?
Jak podaje rzeczniczka PKP Intercity, problem związany jest z dużym zainteresowaniem kupnem biletów: - Problemy są związane m.in. z dużym zainteresowaniem zakupem biletów. Jeśli pasażerowie nie mogą kupić ich przez stronę, zachęcamy do skorzystania z aplikacji mobilnych. Bilety są dostępne w aplikacji SkyCash, także te zakupione wcześniej - mówi Katarzyna Grzduk dla polsatnews.pl.
Znikające pociągi, inne godziny kursowania i nowe trasy. Wielka zmiana rozkładu jazdy PKP Intercity
Przewoźnik przeprasza za utrudnienia i zachęca także do skorzystania ze specjalnej strony: - Przepraszamy za utrudnienia, staramy się jak najszybciej rozwiązać problem. Polecamy zakup biletu poprzez stronę http://bilkom.pl - czytamy na Twitterze.
Strona PKP Intercity już działa!
Strona pkpintercity.pl już działa. Błąd został naprawiony, a sytuacja opanowana. Pasażerowie znów moga dokonywać zakupu przez stronę PKP Intercity. - Udało nam się usunąć awarię. Bilety można już kupować przez naszą internetową stronę - czytamy słowa rzeczniczki przewoźnika, Katarzyny Grzduk na stronie polsatnews.pl.