PR-owiec musi dobrze wiedzieć, co chce przekazać – Marek Sokół dla AZiR

i

Autor: YouTube/Akademia Zarządzania i Rozwoju

PR-owiec musi dobrze wiedzieć, co chce przekazać – Marek Sokół dla AZiR

Materiał Partnerski 2021-01-20 0:00

– Musimy dobrze wiedzieć, co chcemy ludziom przekazać, a więc musimy tak te treści przekazywać dziennikarzom i opinii społecznej, aby nie były one traktowane jak coś, co jest niepotrzebne albo jest laurką dla naszego klienta – mówi Marek Sokół, prezes agencji Kancelaria PR, w wypowiedzi dla platformy edukacyjnej Akademia Zarządzania i Rozwoju (azir.edu.pl).

– Na pewno dobrym PR-owcem będzie ten, kto ma już jakieś doświadczenie dziennikarskie – uważa Marek Sokół, który wcześniej pracował jako dziennikarz, głównie gospodarczy. Był m.in. gospodarzem studia telewizyjnego TVN24 na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w tej samej stacji prowadził też rynkową część serwisów ekonomicznych i magazyn ekonomiczny „Ostatnie piętro”. Prowadził też programy w TV Biznes i TVP3. Dokładność, umiejętność zadawania pytań, a także wykonywania pogłębionej analizy i researchu – to właśnie te cechy, jako łączące dobrego dziennikarza i dobrego PR-owca, wymienia Sokół, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz podyplomowych studiów Public Relations na Wydziale Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Według niego, warto rozpocząć karierę PR-owca od pracy w agencji public relations, a nie od działu PR wybranej firmy. – Jeżeli po studiach PR-owskich pójdziemy od razu do jakiejś firmy, to jesteśmy włożeni już w jakieś tory, gdzie musimy słuchać prezesa. Jeżeli ustawimy się od razu w roli takiej „tuby propagandowej”, to dla PR-owca nie jest to dobry początek pracy – ocenia prezes agencji Kancelaria PR.

Jakie znaczenie ma dzisiaj branża PR? Jak rozpocząć karierę PR-owca? Więcej w wypowiedzi Marka Sokoła dla AZiR:

 Akademia Zarządzania i Rozwoju, dostępna pod adresem azir.edu.pl , to innowacyjna platforma łącząca świat nauki ze światem praktyków. Misją AZiR jest wspieranie procesu edukacji i rozszerzanie go o praktyczne wskazówki oraz doświadczenia liderów biznesu i ekspertów. Na platformie znani menedżerowie, naukowcy i osoby będące autorytetami w różnych dziedzinach dzielą się swoimi przemyśleniami, radami i wskazówkami z osobami rozpoczynającymi karierę zawodową lub zastanawiającymi się nad wyborem kierunku studiów. Partnerem strategicznym Akademii Zarządzania i Rozwoju jest Żabka Polska.

Więcej informacji na naszej stronie https://azir.edu.pl/ oraz na Facebooku https://www.facebook.com/AZiR.edu/

Akademia Zarządzania i Rozwoju

i

Autor: Materiały Prasowe

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze