Biedronka

i

Autor: SHUTTERSTOCK Biedronka

Rewolucja w Biedronce! Z domowej kanapy sprawdzisz dostępność produktów w sklepie

2022-03-22 12:48

Aplikacja Twoja Biedronka cieszy się dużą popularnością wśród klientów dyskontu. Sieć od wielu miesięcy przygotowywała nową, ulepszona wersję aplikacji i zapewnia, że narzędzie jest już gotowe. Według zapewnień kierownictwa Biedronki nowa aplikacja będzie udostępniona jeszcze w tym półroczu.

Aplikacja Twoja Biedronka skierowana jest dla robiących zakupy w sklepach sieci. Jesteśmy na bieżąco z promocjami i nowościami, jakie oferuje Biedronka, mamy bazę sprawdzonych przepisów kulinarnych i tworzymy  listy zakupów z możliwością podliczenia ceny. Sieć od kilkunastu miesięcy pracowała nad nową wersją aplikacją. Jak zapewnia w odpowiedzi na pytanie portalu wiadomoscihandlowe.pl Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki, aplikacja ujrzy światło dzienne jeszcze w tym półroczu. Nowa aplikacja ma pomóc sieci w "zdigitalizowaniu" karty Moja Biedronka (wprowadzonej we wrześniu 2016 r.), z której korzysta już ponad 10 mln Polaków, co czyni ją najpopularniejszym programem lojalnościowym w Polsce.

Ceny paliw. Czy wojenne ceny paliwa zostaną z nami na dłużej?

Użytkownicy karty Moja Biedronka mogą dziś korzystać m.in. ze specjalnych promocji (niedostępnych dla pozostałych klientów), a także voucherów. "Przeniesienie" karty lojalnościowej do nowoczesnej aplikacji zwiększy możliwości wykorzystania innych, mniej standardowych form promocyjnych, które zachęcą klientów do kolejnej wizyty w dyskoncie sieci. Nowa aplikacja ma także pomóc klientom w ustaleniu, w którym sklepie Biedronki znajdą poszukiwany produkt.

- Ze względu na skalę naszej działalności w Polsce ważne jest, aby klienci mogli się zorientować, gdzie znajdą określone produkty. Mamy sklepy o powierzchni od 300 mkw. do 1000 mkw., które różnią się od siebie pod względem asortymentu - podkreśla Luis Araujo. - Uznaliśmy, że niezwykle ważne jest, aby klienci rozumieli, w jakim najbliższym sklepie mogą znaleźć produkt, którego nie ma w tej placówce, która jest przez nich często odwiedzana - tłumaczy dyrektor generalny dyskontowej sieci dla portalu wiadomoscihandlowe.pl

Tańczące z promocjami 17.03.2022

Nowa aplikacja pozwoli także Biedronce skuteczniej komunikować się z klientami oraz lepiej dobierać grupy docelowe do konkretnych działań marketingowo-komunikacyjnych. Ułatwiony zostanie także dostęp do centrum obsługi klienta. Oprócz szeregu podstawowych funkcjonalności mają się w niej pojawić także nowe, niestandardowe opcje, które firma na razie trzyma w tajemnicy.

Sonda
Czy lubisz robić zakupy w Biedronce?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze