Ruskaja kola

i

Autor: Materiały producenta Ruskaja kola

Russkaja Kola z Matką Bożą. Rosjanie mają swoją Coca – Colę

2022-06-24 14:11

W marcu amerykański koncern Coca-Cola Company poinformował o przerwaniu produkcji w rosyjskiej fabryce. Rosjanie szybko wymyślili rodzimy napój z ziół będący odpowiedzią na wycofaną z rynku amerykańską markę. Produkt nazywa się Russkaja Kola, a promuje go Matka Boża z Dzieciątkiem na etykiecie.

Po agresji Rosji na Ukrainę w wyniku sankcji wiele zachodnich firm opuściło rosyjski rynek. Zaczęły szybko powstawać rodzime zamienniki. I tak niedawno w Moskwie rozpoczęły działalność lokale krajowej sieci fastfoodów utworzone na bazie sieci restauracji McDonald's o nazwie "Smacznie - i kropka" (ros. "Wkusno - i toczka"). Teraz pojawiła się rosyjska odpowiedź na Coca-Colę.

Russkaja Kola - rosyjska odpowiedź na Coca - Colę

Produkcją napoju pod zmienionym szyldem zajmie się były burmistrz Archangielska Aleksander Donskoj - poinformował Bielsat.eu. Jak zapewnia producent, napój pod nazwą handlową Russkaja Cola (a dokładniej Russkaja Koła) ma być produkowany w Archangielsku z ziół, przypraw korzennych i jagód zbieranych w Kraju Ałtajskim. Według Aleksandra Donskiego jego cola będzie smakiem maksymalnie zbliżona do amerykańskiego oryginału, ale z “narodową specyfiką”. Pierwsza partia testowa ma pojawić się na półkach już latem.

Zobacz też: Kim jest oligarcha, który otworzył rosyjski McDonald's? To związany z Kremlem przedsiębiorca

– To będzie analog z narodowym kolorytem i patriotycznym wzornictwem – powiedział Donskoj. – Jestem przeciwko podróbkom, ale za jakościowymi analogami i alternatywami. Dlatego, biorąc za punkt wyjścia sprawdzoną Coca-Colę, tworzymy samodzielny, ekologicznie czysty, ojczysty napój z lokalnych składników i z rosyjskim charakterem.

 Russkaja Kola - szokująca etykieta  

Wzór etykiet został już zademonstrowany. Butelka  ma etykietę z ikoną Matki Bożej, krzyżykami na kapslach i czcionką stylizowaną na bukwicę – wczesną cyrylicę. Butelki wyglądają więc bardziej, jakby miały zawierać wino mszalne, niż napój dla mas. Producent ogłosił teraz konkurs na branding swojego napoju – zwycięzcy oferował 100 000 rubli (8 350 złotych) i “buziaka w policzek” - podaje bielsat.eu

– To patriotyczne, to ważne dla Rosjan. Wychodzę z założenia, że wszystko co stworzył Bóg, jest boskie, a to jest boski napój. Jestem przekonany, że gdy przedstawiciele Rosyjskiej Cerkwi Prawosławnej go spróbują, spodoba im się - powiedział portalowi Podjom Donskoj 

Tańczące z Promocjami 21.06.22
Sonda
Cz sankcje na Rosje zostaną kiedyś zniesione?
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Najnowsze