Ruszyła kampania na temat reformy sądownictwa. Ile kosztuje?

2017-09-08 17:13

Ruszyła kampania informacyjna rządu na temat reformy sądów. Za jej realizację odpowiada Polska Fundacja Narodowa. Pieniądze na ten cel idą ze spółek Skarbu Państwa.

Sąd młotek sędzia

i

Autor: Archiwum serwisu

Kampania informacyjna na temat reformy sądów zakrojona jest na szeroką skalę. W Polsce głównie będą to billboardy, spoty TV i dedykowana strona internetowa. Działania zagraniczne mają być odpowiedzią na działania innych organizacji czy fundacji zainteresowanych reformą sądownictwa w Polsce. Kampanię finansują spółki Skarbu Państwa, które są fundatorami Polskiej Fundacji Narodowej.

Sprawdź koniecznie: Sprawdź, ile płacimy na ZUS i inne instytucje! [WIDEO]

W tej grupie znajdują się: Enea, Energa, GPW, Grupa Azoty, KGHM Polska Miedź, Lotos, Orlen, PGE Polska Grupa Energetyczna, PGZ, PWPW, PGNiG, Polski Holding Nieruchomości S.A, PKP, PKO BP, PZU, Tauron – Polska Energia, Totalizator Sportowy. Jak wyliczyła Sieć Obywatelska Watchdog Polska i opublikowała dane na Twitterze, Fundacja dysponuje budżetem w wysokości rzędu 100 mln zł. Kampania sądownicza ma kosztować 19 mln zł – podaje rmf24.pl.

Zobacz także: Ile zarbiają menedżerowie popularnych spółek?

Przeczytaj również: Bartosz Kownacki: będzie coraz więcej pieniędzy na obronność

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki