Wiosną zwykle sięgamy częściej po świeże owoce i warzywa, staramy się również jeść więcej ryb i dobrej jakości mięsa, szczególnie białego. Chcemy czuć się lekko, a nie ma lepszej drogi do osiągnięcia takiego celu niż umiarkowany wysiłek fizyczny i dieta oparta o zdrowe pożywienie najlepszej jakości.
Kupuj tylko polskie
Pandemia ogranicza nasze życie. Wiadomo już, że tegoroczną majówkę spędzimy we własnych ogródkach albo na balkonach, tym bardziej powinniśmy zacząć myśleć o super potrawach i zaopatrywać się w ulubione produkty.
Teraz wystarczy wydać w Biedronce do końca miesiąca na swoje ulubione, pochodzące tylko z Polski owoce, warzywa, mięso i ryby łącznie 499 zł, aby potem - w maju – wykorzystać voucher za kwotę 99 zł. Taką możliwość dostanie każdy klient mający kartę Moja Biedronka wydając podaną wyżej kwotę, nawet jeśli będzie ona podzielona na kilka zakupów. Co więcej, jeśli klient kupi np. polskie świeże mięso za 99 zł, będzie mógł wziąć udział w nowej akcji „Kupuj Świeże Polskie Produkty”, jak również w już obowiązującej kwietniowej promocji voucherowej dla posiadaczy karty Moja Biedronka. Tak intratnego połączenia świetnych okazji jeszcze nie było.
Dobrze jesz i wspierasz gospodarkę
Dodatkowo, każdy klient biorący udział w akcji może realnie poczuć się patriotą. Sięgając w ciągu najbliższych dwóch tygodni po produkowane tylko w Polsce produkty, wymiernie wesprze krajowych producentów i hodowców, na współpracę z którymi od lat konsekwentnie stawia ta sieć sklepów. Wszyscy w końcu jesteśmy drużyną narodową. Wspieramy nie tylko polskich piłkarzy, ale także polskich rolników.
Co równie ważne, dzięki zaufaniu klientów tysiące polskich partnerów sieci może dalej rozwijać swoją działalność, budować nowe miejsca pracy, a w konsekwencji – wzmacniać polską gospodarkę. W 2020 roku Biedronka sprzedała aż: 99,9 proc. ryb, 93 proc. mięsa oraz 67 proc. owoców i warzyw pochodzących od polskich producentów i dostawców. Warto przy tym zaznaczyć, że popularne owoce egzotyczne nie są produkowane w Polsce, a niektóre inne odmiany mogą być uprawiane ze względu na warunki klimatyczne jedynie sezonowo.
Dodatkowo, w trudnym naznaczonym pandemią koronawirusa roku 2020, sieć zorganizowała specjalne akcje edukacyjne i promocyjne promujące polskie produkty. W ramach kampanii „Kupuj Co Polskie” klienci sieci wsparli polską gospodarkę zakupami w wysokości ponad 23,6 mld zł (od końca sierpnia 2020 r. do kwietnia 2021 r.).