Lidl sklep

i

Autor: materiały prasowe Lidl sklep

Wielka akcja promocyjna w Lidlu. Ponad 300 produktów w obniżonych cenach

2020-03-09 14:28

Promocje i rabaty nieodłącznie kojarzą się ze akcjami marketingowymi wielkich sklepów. Nie od dziś wiadomo, że sieci handlowe prześcigają się w coraz to bardziej atrakcyjnych obniżkach cen. Na taki ruch zdecydował się Lidl, który w tym tygodniu obniża ceny ponad 300 produktów, takich jak: pieczywo, wędliny, sery, produkty BIO czy artykuły dla dzieci, w tym pieluszki.

Marcowe promocje Lidl reklamuje kampanią "Lidlowe ceny", która jest  utrzymana w zabawnej i intrygującej konwencji. W jej ramach sieć przedstawiła klientom trzy postacie legendarno-historyczne: Mieszko I, Szewczyk i Jan Matejko, którzy będą opowiadać o oszczędzaniu i poszukiwaniu promocji. W ten sposób Lidl Polska pragnie podkreślić, że prawdziwe okazje to takie, które łączą wysoką jakość z niską ceną i takie właśnie okazje można na co dzień spotkać w sklepach sieci Lidl.

Czytaj również: Wielkie promocje w Biedronce. Mozzarella za 1,50 złotych, cukinia za 2 złote i świeża perliczka za 2 złote

W ramach prowadzonej akcji Lidl ogłosił wielkie promocje. Przecenionych będzie ponad 300 produktów takich jak : pieczywo, wędliny, sery, produkty BIO czy artykuły dla dzieci, w tym pieluszki Lupilu. Wśród artykułów objętych promocjami znalazły się między innymi wędliny Pikok i Pikok Pure, sery Bluedino, kosmetyki Cien, orzechy i bakalie Alesto, nabiał Pilos, artykuły dla dzieci Lupilu, w tym pieluszki, szereg produktów BIO oraz wege i wiele innych. Sieć dodatkowo zapowiada obniżenie cen wybranych artykułów w związku ze zmianami w stawkach VAT od 1 kwietnia.

Sprawdź także: Polacy zamawiają coraz więcej jedzenia online. A zleceń będzie przybywać

- Lidl Polska od lat udowadnia, że wysoka jakość nie musi oznaczać wysokich cen. Nasze oferty tworzymy tak, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie, by jednocześnie odpowiadać na aktualne zapotrzebowania i trendy oraz wreszcie by łączyć wysoką jakość produktów z lidlowymi, niskimi cenami. Poprzez najnowszą kampanię chcemy podkreślić te kwestie i zapowiedzieć wyjątkowe promocje na najczęściej wybierane produkty w naszych sklepach – powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze