Lewiatan to trzecia co do wielkości sieć handlowa w Polsce i największa polska sieć franczyzowa. Sieć liczy ponad 3,2 tys. placówek handlowych prowadzonych przez 2,1 tys. niezależnych przedsiębiorców. Teraz zamierza otwierać małe osiedlowe sklepy z najpotrzebniejszymi produktami z kategorii convenience, pod nazwą „Lewiatan w chwilę”. Pierwszy ma ruszyć jeszcze w pierwszym kwartale tego roku - podaje portal Wiadomości Handlowe.
- To koncept sklepu mniejszego, w formacie, który poza typowymi misjami zakupowymi często odpowiada na specyficzne oczekiwania konsumentów dokonujących szybkich zakupów po drodze czy też przy okazji. Obserwujemy zapotrzebowanie na tego typu koncept - powiedział portalowi prezes Lewiatan Holding Robert Pękas.
Dzwonią do ciebie telemarketerzy? Tak się ich pozbędziesz
Sieć już złożyła wniosek o rejestrację znaku towarowego "Lewiatan w chwilę". Zgodnie z klasyfikacją obejmuje on m.in. usługi sprzedaży detalicznej i hurtowej, w tym sprzedaży za pośrednictwem internetu, a także usługi w zakresie żywności i napojów na wynos czy usługi w zakresie sprzedaży posiłków na wynos.
Nowe logo ma pojawić się przy sklepach, które mają mniej niż 100 metrów kwadratowych powierzchni. Dotyczy to zarówno placówek, które dopiero powstaną, jak i tych już działających.
„Lewiatan w chwilę” wkrótce będzie konkurentem takich sieci jak Żabka, Carrefour Express, Stokrotka Express, 1minute czy Spar Express. Najwięcej sklepów w tym segmencie ma Żabka - już 8 tys. placówek prowadzonych przez ponad 6 tys. franczyzobiorców.
Polecany artykuł: