The Heart Warsaw

i

Autor: NB The Heart Warsaw

Zakończyła się wizyta Kate i Williama w Polsce. Jak skomentowały ją start-upy?

2017-07-19 16:42

Wizyta księcia Williama oraz księżnej Kate w Polsce dobiegła końca. Zapamiętana będzie z pewnością jako wyjątkowo spokojna, przebiegająca w miłej atmosferze. Pozwoliła brytyjskiej parze oraz całemu światu pokazać tradycję i kulturę Polski. Oprócz spaceru po Krakowskim Przedmieściu, balu w Oranżerii, w Łazienkach Królewskich czy odbycia wizyty w Europejskim Centrum Solidarności, para książęca pierwszego dnia spotkała się również z młodymi przedsiębiorcami. Jakie wrażenia po wizycie miały start-upy i co na tym zyskały?

Wizyta książecej pary w Polsce
Na 38. piętrze warszawskiego wieżowca Warsaw Spire, podczas wizyty książęcej pary inaugurowano inicjatywę Warsaw – London Bridge, która ma na celu wzmocnić wzajemne stosunki pomiędzy polskim i brytyjskim biznesem. Przedsiębiorcy z inkubatora The Heart Warsaw, mieli szansę zaprezentować przed Williamem i Kate swoje projekty. W ramach projektu, pierwszym krokiem ma być wsparcie młodych spółek technologicznych w ekspansji rynku w Wielkiej Brytanii.

Zobacz także: Księżna Kate wybrała polskie marki. Zrobiła reklamę Gosi Baczyńskiej i Etui Bags

Wyróżnienie otrzymały dwa start-upy: Migam - aplikacja umożliwiającą porozumiewanie się z Głuchymi oraz Whisbear – miś, który wydaje charakterystyczny szum, ułatwiający usypianie malutkich dzieci.

- To było wyjątkowe doświadczenie i jesteśmy wdzięczni ambasadzie Wielkiej Brytanii za zaproszenie Migam do udziału. To była prawdziwa przyjemność zaprezentować nasz startup przed parą książęcą - skomentował Paweł Potakowski, przedstawiciel Migam na wydarzeniu.

Zwycięzcy będą mogli wziąć udział w spotkaniach z korporacjami, organizowanymi w Londynie, gdzie będą mieć szanse nawiązać nowe, biznesowe relacje oraz będą mogli przez miesiąc korzystać ze wsparcia brytyjskiego akceleratora Wayra UK. Projekty, nim zostały wybrane do prezentacji przed William'em i Kate, musiały wyróżnić się czymś na rynku start-upów.

- Jesteśmy znani w Polsce ze względu na aplikację umożliwiającą Głuchym dostęp do tłumacza języka migowego online z  dowolnego urządzenia. Nasze związki z Wielką Brytanią są jednak intensywne. W 2013 roku wygraliśmy konkurs Virgin Academy i otrzymaliśmy 100 000 zł od Richarda Bransona. Uczestniczymy także w prestiżowym programie inkubacyjnym ELITE prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Londynie. Teraz rozwijamy nasze rozwiązanie Omnichannel, które pozwala komunikować się skutecznie z wykorzystaniem wielu kanałów każdej firmie z każdym swoim klientem – w tym z niesłyszącymi. Dlatego bardzo cieszymy się z tego wyróżnienia bo pomoże nam promować nasz nowy produkt, jak również ułatwi skalowanie firmy na rynek brytyjski - cieszy się Potakowski z Migam.

Sprawdź też: Brytyjczycy mają nowy banknot. 10 funtów z wizerunkiem Jane Austen [ZDJĘCIA]

Sprawdź również: Prezydent Duda przyznał Sadurskiej 17 tys. złotych nagrody

Wśród zaprezentowanych projektów znalazł się m.in. inteligentny rower JIVR, edukacyjny robot Photon, szumiący miś Whisbear, aplikacje edukacyjne Dr. Omnibus i Neurodio, urządzenia 360 BIVROST, Smart AR, telemedyczne urządzenia Sidly i Pregnabit.

 

Źródło: The Heart Warsaw/Migam.org

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze