- Jako marka chcemy oddać przestrzeń osobowości, która ma dziś ogromny wpływ na kulturę – mówi Tomasz Dębowski, Marketing Director (CMO) McDonald's Polska. W zestawie rapera dostaniemy potrójnego Cheeseburgera, Vanilla Matcha Latte (sprawdź, jak samemu zrobić coś takiego w domu TUTAJ) oraz średnie frytki w cenie 18 złotych. Oprócz Zestawu Maty, raper wspólnie z siecią restauracji przygotował limitowaną kolekcję ubrań, łączącą estetykę Maty oraz McDonald’s.
Ciuchy Maty będzie można wygrać w ramach konkursu, który wystartuje jeszcze w tym miesiącu.
Mata jest raperem i autorem takich hitów, jak m.in. "Patointeligencja", "Kiss Cam (podryw roku)". W tym miesiącu zagrał wielki koncert na Lotnisku Bemowo. Wydarzenie zostało okrzyknięte "największym solowym koncertem w historii polskiego hip-hopu".
W ramach kampanii towarzyszącej nowej ofercie okazYEAH! zaplanowano szerokie działania marketingowe, obejmujące digital, jak i media online oraz tradycyjne. Zaplanowano emisję w telewizji oraz kinach 30-sekundowego spotu z udziałem Maty.
Facebook chce zatrudnić tysiące osób w UE do tworzenia nowego internetu