SuperBiz prawo przedsiębiorcy Vigget radzi: Jak ocenić jakość produktu?

Vigget radzi: Jak ocenić jakość produktu?

08.04.2015, godz. 00:00
Vigget radzi.  O czym pamiętać przy zakupach?
foto: SHUTTERSTOCK

Profesjonalne firmy, zajmujące się sprzedażą bezpośrednią, mają w swojej ofercie produkty, których nie znajdzie się na sklepowych półkach. Nierzadko są to produkty bardzo wysokiej jakości, jedyne w swoim rodzaju. Posługując się przykładem z własnego podwórka – Vigget oferuje urządzenia wspomagające procesy leczenia w warunkach domowych, z urządzeniami do magnetoterapii na czele. To urządzenia najwyższej jakości, posiadające stosowne atesty i opinie. Jak jednak sprawdzić, że to, co chcemy kupić, faktycznie jest warte swojej ceny?

Ważny jest producent

Powinniśmy dowiedzieć się jak najwięcej o producencie oferowanego towaru. Oczywiście, w większości przypadków sama nazwa niewiele nam powie. Dobrze przygotowany sprzedawca będzie nam jednak w stanie udzielić wyczerpujących informacji na ten temat. Jak duże doświadczenie ma producent? Gdzie można znaleźć dodatkowe informacje na jego temat? Czy współpracuje z naukowcami, którzy swoją wiedzą i autorytetem potwierdzają wysoką jakość wyrobów? Nie zapomnijmy o tych pytaniach!

Atesty, certyfikaty...

Potwierdzeniem tego, że dany produkt spełnia odpowiednie kryteria, są stosowne atesty i certyfikaty. Powinniśmy być o nich poinformowani podczas prezentacji danego sprzętu czy innego produktu. Jeżeli takie informacje nie padną, powinniśmy o nie zapytać. Nie musimy wiedzieć, jaką rzeczywistą wartość ma określony certyfikat lub atest. Dlatego warto zapytać, czego jest gwarancją i kto go przyznaje. Odpowiednie procedury kontrolne i renomowany ośrodek badawczy, który przyznaje certyfikat, to dobre potwierdzenie jakości.

Prosto, łatwo – czy na pewno?

Jeżeli chcemy kupić urządzenie, to jedną z najważniejszych kwestii jest łatwość jego obsługi. Chodzi tu nie tylko o prosty dostęp do różnych funkcji, ale także np. o podawanie informacji w języku polskim, łatwość wymiany i wyjmowania różnych części (np. baterii). Nikt przecież nie chce kupować sprzętu, który będzie sprawiał problemy w użytkowaniu i wymagał konsultacji z doradcą. Nie wstydźmy się pytać o pozornie banalne kwestie związane z obsługą. Jeśli czegoś nie rozumiemy, to oczywiście zawsze można później dopytać o szczegóły, np. dzwoniąc na infolinię – ale po co tracić czas? Lepiej dopytać od razu!

Doradca w zasięgu ręki

Wielkim atutem sprzedaży bezpośredniej – cały czas mówimy o profesjonalnych firmach – jest możliwość szybkiego i prostego kontaktu z doradcami. Powinniśmy dowiedzieć się, w jaki sposób firma sprzedająca taki kontakt nam gwarantuje. Wskazane, by nie był to kontakt anonimowy: powinniśmy otrzymać numer telefonu i adres e-mailowy konkretnej osoby. Mamy wówczas gwarancję stałego kontaktu z profesjonalistą, który zawsze będzie dostępny, bez zwłoki odpowie na nasze pytanie i przedstawi nam nowe, interesujące nas oferty produktów. Mamy wówczas pełną gwarancję, że użytkowanie zakupionego towaru nie będzie się wiązało z problemami. W sprzedaży bezpośredniej „jakość" – to także jakość obsługi. A ta powinna być najwyższa z możliwych!

Vigget to jeden z liderów polskiego rynku sprzedaży bezpośredniej – firma stworzona przez ludzi z 20-letnim doświadczeniem w branży. Dziesiątki tysięcy zadowolonych klientów są najlepszą gwarancją jej profesjonalizmu. Vigget oferuje produkty służące zdrowiu – m.in. certyfikowane, wysokiej jakości preparaty – a także urządzenia wspomagające procesy leczenia w warunkach domowych z urządzeniami do magnetoterapii na czele. Firma kładzie duży nacisk na przejrzysty, zgodny z prawem i etyką sposób sprzedaży produktów.



Więcej
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: