Legia jak Real lub PSG? Nowy sponsor „kwestią czasu”

2018-03-13 17:33

Już wkrótce Legia Warszawa, śladem najbardziej utytułowanych drużyn piłkarskich może podpisać umowę z jedną linii lotniczych obecnych na warszawskim Lotnisku Chopina.

W rozmowie z Business Insider Polska taką teorię przedstawia Michał Gradzik, partner zarządzający Sponsoring Insight.
- Jako Legia prowadzimy już takie rozmowy i jestem pewien, że nawiążemy współprace z silną linią lotniczą – potwierdza Andrzej Stepanów, dyrektor ds. relacji biznesowych Legii. Zaznacza jednak, że o szczegółach nie może rozmawiać.

ZOBACZ: Manchester City finansową potęgą w futbolu. TOP 20 klubów piłkarskich o największej sile finansowej [ZDJĘCIA]

Michał Gradzik uważa, że linie lotnicze muszą sponsorować drużyny piłkarskie, bo to droga do szybkiej budowy świadomości i siły marki. Głównymi graczami „lotniczymi" na arenie futbolowej są przewoźnicy z Bliskiego Wschodu. Żeby nie zostać z tyłu ich europejska konkurencja musi dołączyć do klubów biznesowych na stadionach – czytamy w Business Insider.

- Taka współpraca daje liniom lotniczym bardzo dużą ekspozycję marki oraz dostęp do międzynarodowej publiczności, rodzi pozytywne skojarzenia i wzbudza silne emocje. To wszystko buduje nie tylko rozpoznawalność i wizerunek, ale stwarza także realną przewagę konkurencyjną – mówił portalowi Andrzej Stepanów z Legii. Stołeczny klub piłkarski już ponoć w 2014 roku mógł pozyskać potężnego sponsora w postaci Qatar Airways (informował o tym Forbes), ale na tych doniesieniach wszystko się skończyło.

ZOBACZ: Powstanie pierwsze w Polsce centrum szkoleniowe dla profesjonalnych e-graczy

Bliskowschodnie linie lotnicze chętnie inwestują w futbol. Kluby takie jak Arsenal Londyn, Real Madryt czy Paris Saint Germain zasilają pieniądze Emirates Airline, a zmierzający po mistrzostwo Anglii Manchester City sponsoruje Etihad Airways.

 

Źródło: Business Insider Polska

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze