Kolejką na lotnisko

i

Autor: Shutterstock

Przez kłopoty linii lotniczych klienci biur podróży utknęli na lotniskach

2016-06-27 18:08

Klienci kilku czołowych biur podróży mają kłopot z dotarciem na wakacje i powrotem z nich. Przyczyną są problemy techniczne samolotów linii lotniczych Small Planet, z których usług korzystają biura. W efekcie setki Polaków spędzają nadprogramowe godziny na lotniskach – informuje TVN24BIS.

Portal cytuje wypowiedź jednego z pasażerów, który informuje: "Utknęliśmy na lotnisku w Heraklionie z biurem podróży Grecos. Mieliśmy lecieć wczoraj, tj. 26.06 o 9:05. Drugi termin mieliśmy dzisiaj na 12:05 i został odwołany. Na chwile obecną nie wiadomo, kiedy lecimy, a jest wersja, że w środę".

Okazuje się, że urlopowicze mają nie tylko kłopot z powrotem z wakacji. Ci, którzy wylatują z Polski sygnalizują problemy opóźnionymi lotami – to efekt awarii samolotów linii lotniczych Small Planet Airlines. Nowe godziny odlotów są zmieniane, co zwiększa przedłużający się chaos na lotniskach.

Problemy dotyczą głównie urlopowiczów, który podróżują na greckie wyspy – Korfu i Kretę, ale również do innych południowych państw: Włoch, Hiszpanii czy Turcji.  Osób, które zostały w ten sposób „uziemione” może być nawet kilkaset.

Czytaj również: W Polsce zaczęły się wakacje! A wiele krajów jeszcze na nie poczeka

Same linie lotnicze Small Planet na swoim profilu na Facebooku informują przepraszają pasażerów  za niedogodności ni stres. Tłumaczą: „Dla nas jednak najważniejsze i priorytetowe jest bezpieczeństwo lotu. Nie ruszamy, dopóki nie jesteśmy w 100% pewni, że samolot jest sprawny, a pasażerowie bezpieczni. Dokładamy wszelkich starań, by zminimalizować skutki opóźnień i zadbać o pasażerów oczekujących na lot.”

Jak informuje TVN24BIS, linie lotnicze stale poszukują dodatkowych samolotów, które mogłyby obsłużyć pasażerów. Nadal nie jest wiadomo, jak długo potrwają opóźnienia. Z usług Small Planet korzysta wiele znanych biur podróży m.in. Rainbow Tours, Itaka, TUI czy Neckermann.

Źródło: tvn24bis.pl, oprac. MK

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki