Działania zakładające rebranding podyktowane są nieustannie zmieniającymi się realiami rynkowymi, a także nową wizją rozwoju marki będącej odzwierciedleniem potrzeb partnerów biznesowych oraz pacjentów. Celem przedsiębiorstwa jest również budowa sprawnej i stabilnej organizacji. W ostatnim czasie zwiększono zatrudnienie o pracowników sprzedaży i marketingu. Firma nieustannie umacnia swoją pozycję wśród szeroko rozumianej kadry medycznej.
Synthaverse – połączenie nauki i technologii
Nowa nazwa firmy jest symbolem oddania dla nauki i technologii, które kształtują przyszłość medycyny.
"Obecnie środowisko biznesowe z dnia na dzień staje się coraz bardziej dynamiczne i konkurencyjne. Jako firma doskonale zdajemy sobie z tego sprawę. Chcemy więc, aby nasza marka była odzwierciedleniem potrzeb partnerów biznesowych oraz samych pacjentów. Zaufanie i doświadczenie, które konsekwentnie zdobywaliśmy od 1944 roku, obecnie przekształcamy w nowoczesną firmę, która z siłą i determinacją poszukuje i tworzy rewolucyjne rozwiązania" - powiedział Mieczysław Starkowicz, Prezes Synthaverse.
Synthaverse to lider w swojej branży, który tworzy przyszłość, a także dba o zdrowie obecnych i przyszłych pokoleń, przesuwając granice medycyny.
Nieustanny rozwój
Firma nie ustaje w ciągłym rozwoju i stale poszukuje kolejnych możliwości do ekspansji biznesu i umacniania pozycji w branży. Inwestycje jak Centrum Badawczo-Rozwojowe czy zakład produkcyjny ONKO BCG umożliwią wprowadzenie na rynek innowacyjnych produktów w skali międzynarodowej oraz zwiększenie produkcji leku stosowanego w immunoterapii BCG pęcherza moczowego o około 300 000 opakowań rocznie, co oznacza zwielokrotnienie potencjału wytwórczego tego produktu. Kontynuowane są również badania w celu tworzenia nowatorskich rozwiązań, mogących znacząco wpłynąć na sukces w leczeniu chorób i stanów zdrowotnych, zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Jednym z kluczowych elementów strategii jest rozwój portfolio produktowego z zakresu obszarów terapeutycznych jak urologia czy ginekologia.
Firma przy współpracy ze strategicznymi partnerami rozszerza działalności na rynki zagraniczne, wprowadzając innowacyjne produkty i technologie farmaceutyczne do kolejnych krajów i regionów.
Źródło: materiały prasowe Prowly
Polecany artykuł: