„Kubuś” w Turcji jako „Tedi”. Polskie soki podbijają świat

2014-01-15 17:08

Soki „Kubuś” wchodzą na turecki rynek pod marką „Tedi”. Polski producent Grupa Maspex Wadowice dzięki temu zdobędzie 75 milionów potencjalnych, nowych klientów, pisze tvn24bis.pl.

Tak jak w Polsce soki, które trafią na rynek w Turcji będą to sami na bazie marchwi oraz owoców. Sukces „Tediemu”, czyli zagranicznemu odpowiednikowi „Kubusia” ma zapewnić tak lubiany przez dzieci bohater, czyli uroczy miś. Turcja to kolejny kraj, w którym „Kubuś” będzie sprzedawany. Polskie soki z Wadowic są już obecne m.in. w Rosji, Rumunii, Bułgarii, Czechach i Słowacji.

Czytaj: Dramat Oli Kwaśniewskiej. Nie może pracować w TVP przez ojca!

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze