Zakupy internetowe w Polomarkecie
Po sukcesie usługi click&collect, największa polska sieć supermarketów uruchamia sklep internetowy z poziomu przeglądarki internetowej. Działanie to jest nie tylko kolejnym etapem realizacji przyjętej już klika lat temu strategii transformacji cyfrowej, ale przede wszystkim odpowiedzią na oczekiwania Klientów. Możliwość dokonywania zakupów poprzez komputer osobisty, w porównaniu do urządzeń mobilnych, będzie sporym ułatwieniem i wygodą, zwłaszcza dla starszych Klientów. Do e-sklepu sieci można trafić ze strony głównej www.polomarket.pl, jak i bezpośrednio z adresu www.e-polomarket.pl
ZOBACZ: Te produkty najczęściej kupujemy w internetowym sklepie Biedronki!
Będąc już w e-sklepie należy wybrać placówkę, z której chcemy odebrać swoje zakupy lub z której mają być one do nas dostarczone. Wybieramy też adres dostawy. Po dodaniu produktów do koszyka należy wybrać metodę płatności (wszystkie formy płatności elektronicznych w tym Blik i płatności odroczone Twisto, a także płatności gotówkowe – przy odbiorze osobistym). Na koniec wskazujemy dogodny dla nas przedział czasowy dostawy lub termin odbioru zakupów w przedziale 8:00 - 22:00 - czytamy w komunikacie firmy.Na początek z dostawy zakupów do domu mogą skorzystać klienci między innymi z Gdańska, Bydgoszczy, Torunia, Częstochowy, Słupska, Kalisza, Opola, Gliwic, Głogowa i Lubina. Docelowo usługa będzie rozwijana o kolejne miasta. Do końca roku planowane jest udostępnienie jej we wszystkich miastach powyżej 40 tys. mieszkańców, w których znajdują się sklepy POLOmarket.
W ofercie sklepu internetowego w wersji mobilnej i na komputery, dostępnych jest ponad 6 tys. produktów, w tym mrożone, ultraświeże oraz oferta non food.