Paczki /Źródło: Poczta Polska

i

Autor: NB Paczki /Źródło: Poczta Polska

Poczta Polska pobudza kreatywność swoich klientów

2018-03-05 16:26

Poczta Polska udostępnia dla klientów esklepu nowe, pobudzające kreatywność, narzędzie. Będzie można samodzielne projektować i zamawiać opakowania wysyłkowe z własnym nadrukiem. Jak informuje dyrektor zarządzający pionem sprzedaży Poczty Polskiej, Paweł Kopeć, spółka chce w ten sposób nie tylko wprowadzać na rynek nowe rozwiązanie, ale także towarzyszyć w ich kreowaniu.

Przy współpracy Poczty Polskiej ze startupami, nawiązanej w ramach programu dla startupów GammaRebel, pojawił się nowy projet: zapakuj.to. Jest to prosty internetowy kreator dostepny w esklepie Poczty Polskiej. Możemy w nim samodzielnie spersonalizować opakowania wysyłkowe. Dostępne jest wiele opcji personalizacji, między innymi nieszablonowe kolory, kształty, nadruki czy wypełnienia, które pozwolą na stworzenie opakowań dopasowanych do naszych potrzeb.

Zobacz też: Bezpłatna dostawa na Allegro. Odbierz zakupy w jednym z 7 tys. punktów

Kreator dostępny jest na stronie Poczty Polskiej. Aby nasze zamówienie zostało zrealizowane należy zamówić co najmniej 30 sztuk danego opakowania. Ceny różnią się od siebie w zależności od wybranych przez nas opcji. Najtańsze rozwiązania kosztują od 2,28 złotych bruttto za sztukę. Czas realizacji takiego zamówienia ma wynieść około 14 dni.

W esklepie Poczty Polskiej znajdziemy nie tylko opakowania wysyłkowe, ale także taśmy pakowe, koperty czy artykuły biurowe.

Najnowsze