Jak powinien postąpić abonent, który chce przejść do innej sieci komórkowej i zachować swój dotychczasowy numer telefonu? Wystarczy u nowego operatora złożyć pisemny wniosek o przeniesienie przydzielonego numeru do tego dostawcy. Formularz jest dostępny w firmowym salonie lub punkcie obsługi klienta albo na jego stronie internetowej. Do takiego wniosku abonent może dołączyć pełnomocnictwo dla nowego operatora do przeprowadzenia czynności związanych z przeniesieniem numeru (wypowiedzenie w imieniu abonenta umowy z dotychczasowym dostawcą usług). Zgodnie z przepisami nowy dostawca ma 6 godzin na rozpatrzenie wniosku złożonego w jego punkcie lub trzy dni – gdy wniosek jest na przykład przesłany pocztą. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku nowy operator musi jak najszybciej zawrzeć umowę z abonentem i przenieść bezpłatnie numer.
Ale uwaga! Pamiętajmy jednak, aby przed podjęciem decyzji o przeniesieniu numeru sprawdzić, jakiego rodzaju konsekwencje finansowe niesie ze sobą ta decyzja, zwłaszcza gdy z dotychczasowym operatorem wiąże nas jeszcze umowa lojalnościowa.
Możesz zmienić operatora sieci komórkowej
(-AG)
2015-04-16
21:52
Operatora sieci komórkowej można zmienić w bardzo prosty sposób. Jednak by nie płacić żadnych kar, trzeba w odpowiednim momencie i w odpowiedni sposób załatwić niezbędne formalności.