huawei

i

Autor: Shutterstock huawei

Nowe technologie

4 miliardy zapytań dziennie i nowa nazwa. Huawei stawia na rozwój platformy reklamowej Petal Ads

2023-02-18 10:48

Platforma reklamowa HUAWEI Ads zmienia nazwę na Petal Ads. Jest to konsekwencja ewolucji i nieustannego rozwoju tego ekosystemu reklamy na urządzeniach mobilnych, który od momentu uruchomienia w 2020 roku zwiększył swoją sieć reklamodawców aż 9krotnie, a liczbę wydawców 4-krotnie. To również kolejny etap w historii oraz kierunek zmian na przyszłość nie tylko tego narzędzia, lecz także całego rynku reklamy na urządzeniach inteligentnych.

Rebranding jest odpowiedzią na stale zmieniające się potrzeby i zachowania użytkowników oraz rosnące znaczenie zrównoważonego rozwoju. Symbolizuje ewolucję platformy, która rozszerzyła swoje usługi na urządzenia innych marek, nie tylko Huawei. Dzięki temu oprócz działania na własnym jakościowym ruchu i first-party data, które obejmują pełną ścieżkę użytkownika Huawei, platforma rozbudowuje również swój system, aby dotrzeć do third-party data. Zakłada się, że będzie to jeden z kluczowych powodów dalszego dynamicznego wzrostu popularności Petal Ads.

Ekspansja Petal Ads na rynku

Wzrost potwierdzają dane. Platforma przyciąga obecnie 4 miliardy zapytań reklamowych każdego dnia. Od swojego debiutu Petal Ads zwiększyło swoją sieć reklamodawców aż 9-krotnie, a liczbę wydawców 4-krotnie. Platforma będzie się także rozwijać w bieżącym roku, a to dzięki konkurencyjnym cenom, ekskluzywnym danym pochodzącym z ekosystemu 730 milionów aktywnych użytkowników urządzeń Huawei miesięcznie oraz targetowaniu kontekstowemu, które jest wspierane przez algorytmy sztucznej inteligencji. W tym roku kluczowymi priorytetami platformy będzie zapewnienie bezpieczeństwa i transparentności, co jest wpisane w długoterminowy rozwój wspólnie z partnerami.

Nowa era w reklamie mobilnej

Petal Ads swoją nazwą nawiązuje do pozostałych produktów Petal od Huawei, które stawiają przede wszystkim na innowacyjność. W ciągu ostatnich kilku lat usługi takie jak np. Petal Search, Petal Maps i Petal Clip wykorzystały postęp techniczny w zakresie mobilnego wyszukiwania ze wsparciem algorytmów sztucznej inteligencji, usług lokalizacyjnych i kreatywnych narzędzi do edycji. Nie może zatem dziwić, że główne kierunki rozwoju marki Petal Ads to dalsze budowanie zaufania opartego na usługach bazujących na first-party data, wzrost możliwości monetyzacji dla wydawców, innowacyjność oraz zrównoważony rozwój rozwiązań reklamowych dla biznesu. Zgodnie z zobowiązaniami dotyczącymi zrównoważonego rozwoju w branży reklamowej, rozwój obejmie również ulepszone wykorzystanie nowych technologii, takich jak 5G. Powstały ekosystem będzie łączyć rozwój biznesowy i odpowiedzialność społeczną.

– Ciągłe wprowadzanie innowacji technicznych w takich obszarach jak Big Data, AR i uczenie maszynowe dostarczają reklamodawcom potężnych narzędzi, które pozwalają im bezpiecznie dotrzeć do dużej grupy odbiorców i ich zaangażować. Naszym celem jest połączenie wszystkich elementów ekosystemu reklamowego w pełnowymiarową, jak najlepiej funkcjonującą platformę. Chcemy łączyć nie tylko partnerów medialnych, wydawców i reklamodawców, ale także kontrolę jakości ruchu, bezpieczeństwa marki i współpracę ze stowarzyszeniami branżowymi, aby klienci mogli korzystać z wyjątkowych doświadczeń reklamowych na wszystkich inteligentnych urządzeniach, niezależnie od tego, w jakim miejscu na świecie się znajdują – mówi Jaime Gonzalo, Vice President of Huawei Mobile Services Europe.

Pieniądze to nie wszystko Antoni Kolek
Sonda
Którą markę technologiczną lubisz najbardziej?
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Najnowsze

Materiał sponsorowany