Mieszkańcy Pomorza będa mogli korzystać z szerokopasmowego internetu

i

Autor: hamonazaryan1/cc0/pixabay.com Mieszkańcy Pomorza będa mogli korzystać z szerokopasmowego internetu

7 rozwiązań dla eCommerce, dzięki którym zwiększysz efektywność biznesu

2019-08-19 4:48

Optymalizacja kluczowych procesów w branży eCommerce wymaga doboru odpowiednich narzędzi do wspierania działań biznesowych. Pozwalają one m.in. polepszyć obsługę klienta, zaoszczędzić czas, zwiększyć efektywność, czy nawet skalę sprzedaży. Oto przegląd najbardziej pomocnych narzędzi dla branży eCommerce.

Asana
To darmowa aplikacja online, która pomaga w organizacji codziennej pracy, czyli zarządzaniu projektami oraz zadaniami w firmie. Wśród jego funkcji jest m.in. tworzenie specjalnych tablic, na których każde zadanie ma przypisaną osobę, datę i osoby śledzące. Zadania można edytować, oznaczać kategorią oraz dzielić wedle uznania.

ZOBACZ TEŻ: Zielony e-commerce. Ekologiczne pakowanie tylko dla gigantów e-handlu?

G Suite
Pakiet G Suite jest dedykowanym rozwiązaniem Google do przechowywania plików. Idealnie nadaje się dla każdej firmy, w tym tych z branży eCommerce. Dzięki usłudze użytkownik ma do dyspozycji 30 GB pamięci na pliki online, które może trzymać na swoim Dysku. Ma także możliwość tworzenia m.in. dokumentów, prezentacji czy grafik. G Suite jest również pomocne przy tworzeniu firmowego konta na Gmail.

Linkody
Linkody to narzędzie do gromadzenia i analizowania linków prowadzących do naszej domeny. W panelu użytkownika można znaleźć ocenę linkujących stron oraz ich wartość oraz ogólną ocenę serwisu pod kątem SEO.

FlexBalancer
Jednym z wyzwań dla branży eCommerce jest równoważenie obciążenia serwerów. FlexBalancer autorstwa polskiej firmy PerfOps oparty jest na chmurze, w dynamiczny sposób kieruje ruchem sieciowym w czasie rzeczywistym oraz monitoruje infrastrukturę internetową. Rozwiązanie jest zautomatyzowane, interfejsy użytkownika łatwe do przyswojenia, a smart UI umożliwia łatwą i szybką konfigurację nawet przedsiębiorcom nie obeznanym z tajnikami branży IT.

SurveyMonkey
Jeśli chcemy zwrócić większą uwagę na feedback od klientów, warto skorzystać z SurveyMonkey. Jest to narzędzie do zbierania i analizowania opinii od konsumentów. Pozwala tworzyć ankiety i zbierać konkretne dane. SurveyMonkey posiada panel umożliwiający też analizę zebranych informacji. Narzędzie pomaga przede wszystkim dopasować strategię content marketingu.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ: Odbierz paczkę w Biedronce. Poczta Polska startuje z automatami do odbioru przesyłek

Timely
W codziennej pracy każdej firmy bardzo ważna jest efektywność. Dedykowanym rozwiązaniem do zarządzania czasem jest Timely, dzięki któremu śledzimy nasze poczynania podczas dnia pracy. Narzędzie pomaga zaplanować, ile godzin powinno zająć każde zadanie. Timely weryfikuje także, które obszary naszej aktywności potrzebują optymalizacji.

Quickbooks
W prowadzeniu biznesu kluczowe jest pilnowanie wydatków i zarządzanie płynnością finansową. Odpowiedzią na tę potrzebę jest Quickbooks, czyli odpowiednie rozwiązanie dla małej firmy eCommerce w zakresie księgowości. Panel użytkownika umożliwia analizę firmowych wydatków i sprzedaży, a także terminy zbliżających się płatności.

Najnowsze