Pandemia koronawirusa zbiera swoje żniwo również w branży kreatywnej. Firmy, zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, ograniczają budżety, przekładają zaplanowane działania na później, odwołują eventy, a niektóre nawet upadają. Tymczasem na ich tle wyróżnia się agencja GetHero, która pomimo obecnej sytuacji, nie zwalnia tempa i wprowadza nowe rozwiązania pokazując, że prężne funkcjonowanie jest możliwe nawet w otaczającej nas rzeczywistości. Trudny moment? Nie dla GetHero. Niekonwencjonalny moment na zmiany nie przeszkadza pracownikom agencji w ich przeprowadzeniu. Plan działania był gotowy jeszcze przed pandemią i pomimo możliwości przerwania projektu, pracownicy GetHero nie poddali się i dokończyli swoje zadanie - czytamy w komunikacie agencji.
ZOBACZ TAKŻE: Ważna zmiana w bankomatach Euronet! Wypłaty ograniczone
- Zdajemy sobie sprawę, że kryzys związany z pandemią koronawirusa dotknął wiele firm, przez co musiały ciąć wydatki i redukować zespoły, jednak dobre zarządzanie z naszej strony i nieocenione zaangażowanie całego zespołu GetHero pozwoliło nam nie tylko zrealizować wcześniej zaplanowane cele i pozostawić zespół w niezmienionym składzie, ale także skutecznie zamknąć kilka kluczowych rekrutacji, o których wkrótce będziemy informować. Nie przerwaliśmy działań związanych z rebrandingiem ponieważ w przedsięwzięciu brała udział cała agencja — wszyscy włożyli w to swoją pracę - mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji GetHero.
GetHero to agencja zajmująca się influencer marketingiem. Agencja zrzesza ponad 150 twórców zajmujących się: lifestylem, gamingiem, beauty, motoryzacją, muzyką i przedsiębiorczością. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram.