
Huawei FreeArc: słuchawki dla aktywnych
Huawei nieustannie dąży do umocnienia swojej pozycji na polskim rynku, a najnowsza kampania skupia się na promocji słuchawek HUAWEI FreeArc. Te innowacyjne słuchawki z otwartą konstrukcją zostały zaprojektowane z myślą o osobach aktywnych fizycznie. Ich lekkość, wygoda i technologia otwartego dźwięku sprawiają, że są idealnym towarzyszem podczas biegania i innych sportów. Użytkownicy mogą cieszyć się ulubioną muzyką, nie tracąc kontaktu z otoczeniem, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i komfortu podczas treningu.
Ambasadorzy marki Huawei promują zdrowy styl życia
W kampanię promującą HUAWEI FreeArc zaangażowano znane osobistości ze świata sportu i mediów społecznościowych. Tomasz Fornal, czołowy polski siatkarz, oraz Marysia Jeleniewska, popularna influencerka, dzielą się swoimi doświadczeniami z użytkowania słuchawek podczas treningów. Fornal podkreśla: „HUAWEI FreeArc totalnie robią robotę na treningu – dźwięk mocny, komfort i mogę być cały czas w kontakcie z otoczeniem. Do tego świetnie leżą i nie przeszkadzają nawet przy intensywnym bieganiu czy treningu siłowym. Idealne dla kogoś, kto żyje aktywnie”.
Huawei partnerem technologicznym Półmaratonu Warszawskiego
Kluczowym elementem kampanii jest partnerstwo Huawei z 116 123. Półmaratonem Warszawskim, który odbędzie się 30 marca br. W ramach wydarzenia marka zaprasza uczestników do wzięcia udziału w "Rytmicznej Rozgrzewce z Huawei", którą poprowadzą znane osobistości ze świata sportu.
Rytmiczna rozgrzewka z gwiazdami sportu
Rozgrzewkę poprowadzi Joanna Jóźwik, lekkoatletka, medalistka Mistrzostw Europy i piąta zawodniczka Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro w 2016 roku, oraz Kamil Szymczak, Agata Łyzińska i Agata Sacewicz. To doskonała okazja, aby rozpocząć bieg w rytmie ulubionej muzyki i w towarzystwie inspirujących sportowców. W Strefie Huawei na uczestników półmaratonu czekać będą konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, w tym słuchawki HUAWEI FreeArc. Dodatkowo każdy uczestnik biegu otrzyma specjalny voucher zniżkowy na zakup produktów marki Huawei.
Strategia marketingowa i partnerzy biznesowi Huawei
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker, a działania influencerskie nadzoruje agencja Ogilvy PR. Huawei współpracuje również z partnerami biznesowymi, takimi jak operatorzy sieci Play i T-Mobile, oraz sklepy Media Expert, Media Markt, Decathlon, RTV Euro AGD, x-kom i Komputronik, aby zapewnić szeroką dostępność słuchawek HUAWEI FreeArc.Wspólnie z partnerami, Huawei przygotował specjalną ofertę dla kupujących słuchawki HUAWEI FreeArc, która trwa do 13 kwietnia 2025 r. To doskonała okazja, aby zaopatrzyć się w te innowacyjne słuchawki w atrakcyjnej cenie. Huawei poprzez kampanię HUAWEI FreeArc i partnerstwo z 116 123. Półmaratonem Warszawskim umacnia swoją pozycję jako marka wspierająca aktywny tryb życia i innowacyjne technologie.
Polecany artykuł: