NFT

i

Autor: SHUTTERSTOCK NFT

Jak Fancy Bears Metaverse stworzyło społeczność NFT?

2022-02-05 1:32

Sprzedaż 2 tys. tokenów NFT w 8 minut, przychód 19 mln zł w 11 dni, imponująca lista influencerów, zainteresowanie światowych mediów oraz specjalne wydarzenia i oferty dla członków Fancy Bears Metaverse. Projekt polskiej platformy Fanadise zdobywa coraz większą popularność i nie zamierza zwalniać tempa.

Co to jest NFT i Fancy Bears?

Branża NFT podbija świat i z rozpędem wchodzi do Polski. W 2021 roku, globalna wartość rynku przekroczyła 40 mld dolarów, a ponad 280 tys. osób dokonało przynajmniej jednej transakcji zakupu lub sprzedaży tokenu. Dużą popularność w Europie zyskuje polska platforma Fanadise. Zrobiło się o niej głośno za sprawą tokenu ze skanem 3D ciała znanej piosenkarki Dody oraz emisji NFT reprezentującego wirtualną miłość influencerki Marti Renti.W listopadzie 2021 roku firma zdecydowała o rozpoczęciu nowego projektu – tym razem na dużo większą skalę. Grudzień przebiegł pod znakiem dopracowywania szczegółów Fancy Bears Metaverse, tworzenia strony internetowej, mediów społecznościowych oraz skompletowania kolekcji 8 888 unikatowych misiów. Tuż przed zakończeniem ubiegłego roku odbyła się przedsprzedaż dla członków partnerskich społeczności NFT.

– Projekt Fancy Bears Metaverse powstał w stosunkowo krótkim czasie, ale to nie jest nasza pierwsza styczność z NFT. Ta technologia jest na fali dużej popularności od roku, ale powstała już ponad 4 lata temu. Od samego początku bacznie obserwowaliśmy cały rynek, kupowaliśmy tokeny i uczyliśmy się, jak to działa. Przy pierwszych krokach w tej dziedzinie byliśmy ostrożni, ale teraz już mamy pewność, że jesteśmy świadkami dużego przełomu technologicznego i warto być jego częścią – powiedział Jakub Chmielniak, jeden z twórców fanadise.com.

O co chodzi z Fancy Bears?

Fancy Bears Metaverse to kolekcja 8 888 tokenów w formie NFT, z czego każdy z nich jest reprezentowany przez awatar z podobizną misia.Posiadanie tokenu wiąże się z przynależnością do ekskluzywnego klubu, w ramach którego członkowie biorą udział w specjalnych wydarzeniach i imprezach, oraz mogą podejmować decyzje związane z projektem w ramach DAO.Każdy awatar Fancy Bear to także postać w Metaverse - “równoległym świecie”, wykorzystującym wirtualną rzeczywistość. To właśnie tam holderzy NFT będą mogli się spotykać i wykonywać różne aktywności. Fanadise sprzedało łącznie 7 888 misiów za równowartość ok. 19 mln zł. Jako pierwsi możliwość zakupu mieli członkowie społeczności NFT, m.in. klubowicze Bored Ape Yacht. Ostatnie 2 tys. tokenów rozeszło się w 8 minut. W połowie stycznia agencja przedstawiła grafiki reprezentujące Fancy Bears na OpenSea.io – najpopularniejszej platformie do obrotu NFT.

Sonda
Czy wiesz co to jest NFT?

Światowe media o polskiej agencji

Działania agencji zostały zauważone przez międzynarodowe media. O projektach Fanadise napisały takie portale jak New York Post, The First News, Tech Times, Mail Online, Die Zeit oraz The South African. Informacja o Fancy Bears Metaverse oraz przedsprzedaży tokenów pojawiła się na Instagramie @nft. Konto posiada ponad 1,6 mln obserwujących i zrzesza osoby zainteresowane nowościami w branży NFT. Fancy Bears Metaverse dociera obecnie do ponad 100 tys. użytkowników na Discordzie, 39 tys. na Twitterze i 22,5 tys. na Instagramie.

Aktualne działania i plany na przyszłość

Fenomen NFT zainteresował wiele osób nie tylko ze świata nowych technologii, ale również tych, którzy nie mieli z tą branżą zbyt wiele wspólnego. Tokeny Fancy Bears posiadają m.in. Krzysztof Gonciarz, Magda Gessler, Joanna Jędrzejczyk oraz Malik Montana. Właścicielem misia jest również legendarny amerykański bokser - Floyd Mayweather.– Sytuacja, w której influencerzy coś od nas kupują i sami to promują jest czymś niesamowitym. To grupa przyzwyczajona do tego, że to co pokazuje online, dostaje za darmo. W tym przypadku po prostu chcieli się tym pochwalić i w jakimś stopniu z utożsamić z tą społecznością – skomentował Bartek Sibiga, jeden z twórców Fancy Bears Metaverse oraz właściciel Agencji Influencer Marketingu DDOB.Warto zaznaczyć, że agencja tworzona przez Bartka Sibigę również należy do grona posiadaczy tokenu i jako pierwsza firma zmieniła awatar w mediach społecznościowych na wizerunek Fancy Bear. Przedstawiciele Fancy Bears Metaverse cały czas są w kontakcie ze swoją społecznością. Zapowiedzieli już kolejne działania. W planach jest dodanie możliwości zmiany wyglądu misiów oraz losowanie Ferrari wśród członków klubu.

Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze