“Nie widziałem reklamy to znaczy że jej nie było” - IAB Polska obala mity reklamy internetowej

2013-10-22 19:45

“W internecie jest już tak dużo reklam, że ich już nie widać”, “Nie widziałem reklamy to znaczy że jej nie było”, “Najważniejszy jest koszt dotarcia”. Grupa robocza Brand Advertising Online działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stworzyła cykl filmów “Pogromcy mitów reklamy online” mających na celu w przystępny sposób zaprezentować działanie reklamy w internecie i rozliczyć się z mitami na jej temat.

Grupa Robocza Brand Advertising Online zdecydowała pokazać jakie błędy może popełniać początkujący e-marketer oraz na co musi zwrócić uwagę by nie popełniać ich ponownie. Powstał cykl filmów, które mają na celu w sposób przyjazny obalić mity związane z reklamą internetową oraz wskazanie na czym szczególnie należy skupić się, wybierając internet jako medium reklamowe.

Zobacz: Koniec nielegalnych transmisji w internecie!

- Postanowiliśmy obalić mity dotyczące reklamy internetowej - mówi Krzysztof Beniowski, szef grupy roboczej Brand Advertising. - Zebraliśmy te, które pojawiają się najczęściej w naszych rozmowach z marketerami rozpoczynającymi działalność w internecie. Mamy nadzieję, że te rzeczowe wyjaśnienia w przystępnej formie pomogą im lepiej zarządzać swoją obecnością online.

Czytaj: Muzeum Lamborghini można zwiedzić przez internet!

Bohaterem filmów jest Pan Zenek - przedsiębiorca rozpoczynający - w dość nieudolny sposób - promocję swojego produktu w internecie. Na szczęście każda jego wątpliwość zostaje natychmiast rozwiana dzięki interwencji eksperta. Dowiadujemy się m.in: jak ważne jest sprecyzowanie grupy docelowej, celu kampanii oraz dopasowanie przekazu.

Zapraszamy do zapoznania się z pierwszym z cyklu filmów “Pogromcy mitów reklamy online”

Wszystkie filmy będzie można znaleźć na stronie www IAB Polska www.iab.org.pl oraz na oficjalnym kanale YouTube IAB Polska: www.YouTube.com/IABPolska

Najnowsze