Po dwóch latach budowy, w czwartek z wielką pompą została otwarta Galeria Młociny w Warszawie. Inwestycja pochłonęła 640 milionów złotych. Za jej powstanie odpowiada największa polska firma deweloperska Echo Investment oraz EPP, wiodący właściciel i zarządca centrów handlowych w Polsce. Nowy obiekt na mapie stolicy to blisko 85 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni, z której ponad 6 tys. mkw. przeznaczonych jest na przestrzeń restauracyjną i rozrywkową.
ZOBACZ TEŻ: Co z Primarkiem w Polsce? Czy sieć otworzy swój salon w Warszawie?
Pod względem powierzchni najmu to trzeci taki obiekt w Warszawie po Arkadii (105 tys. metrów kw.) i Wola Parku (79 tys. metrów kw.), ale w przeciwieństwie do nich nie posiada hipermarketu (operatorem spożywczym jest dyskont Biedronka) i marketu budowlanego, które zajmują sporo miejsca - przypomina "Business Insider Polska".
W Galerii Młociny znajdziemy ponad 200 sklepów, tym kolejne salony takich znanych marek jak TK Maxxx, Van Graaf, H&M, Zara. Po raz pierwszy w Polsce zostały otwarte sklepy takich producentów jak Gagliardi, Sloggi, czy Mayoral, w stolicy debiutuje też m.in. sieć ze zdrową żywnością Zebrano Rano. W tym doborowym towarzystwie pojawił się największy w Polsce i jeden z większych w Europie Mi Store, czyli autoryzowany salon Xiaomi.