Ubezpieczenie samochodu można kupić bez wychodzenia z domu w serwisie internetowym iPKO lub aplikacji mobilnej IKO lub korzystając z serwisu telefonicznego banku. PKO sprzedaje ubezpieczenia komunikacyjne wiodących na rynku firm, dając klientom możliwość wyboru najbardziej korzystnej cenowo pojedynczej polisy lub pakietu ubezpieczeniowego, przy czym na pakiet mogą składać się polisy różnych ubezpieczycieli - czytamy w komunikacie prasowym banku.
ZOBACZ TEŻ: Skorzystaj z kwalifikowanego podpisu elektronicznego mSzafir. Do końca kwietnia dostępny za darmo
We współpracy z AXA, Benefia (marka Compensa), Proama (marka Generali), InterRisk, Link4, oraz PKO Ubezpieczenia bank oferuje polisy OC z Zieloną Kartą, AC, NNW i Assistance. Ubezpieczenia OC, AC, NNW i Zielona Karta mają taki sam zakres, niezależnie od towarzystwa ubezpieczeniowego, przy czym AC i NNW oferowane są w trzech wariantach.
– Siedząc w domowym zaciszu każdy korzystający z iPKO lub IKO może kupić podstawową ochronę OC lub cały pakiet ubezpieczeń kompleksowo chroniący przed ryzykami związanymi z użytkowaniem auta. PKO Bank Polski sprzedaje ubezpieczenia pojazdów przy wykorzystaniu unikalnej porównywarki produktów kilku firm, pozwalającej na przejrzyste i przystępne zestawienie ofert i wybór przez klienta najkorzystniejszej z nich. Unikatowa na rynku możliwość zakupu polisy zyskuje coraz większą popularność. Świadczy o tym przekroczenie liczby 100 tys. ubezpieczeń komunikacyjnych kupionych w banku. Klienci doceniają przejrzystość zasad i łatwość z jaką można dokonać wyboru – mówi Karolina Scacciatelli-Wyszyńska, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń PKO Banku Polskiego
Jak nabyć polisę w PKO?
Kupienie polisy lub pakietu trwa dosłownie kilka do kilkunastu minut - kupując ubezpieczenie zdalnie, po zalogowaniu do iPKO lub IKO wybieramy odpowiednią opcje w zakładce ubezpieczenia i wpisujemy dane. Podajemy numer rejestracyjny samochodu, podstawowe dane pojazdu i właściciela oraz określamy zakres potrzebnego ubezpieczenia. Po uzupełnieniu danych system wylicza koszt wybranych ubezpieczeń i przedstawia wszystkie oferty z zaznaczeniem tej najbardziej korzystnej cenowo. Po zatwierdzeniu zakupu narzędziem autoryzacyjnym dokumenty ubezpieczeniowe są przesyłane na adres e-mail wskazany we wniosku o ubezpieczenie. Proces sprzedaży jest tak przygotowany, aby sprostać wymaganiom klientów, mających różne oczekiwania co do zakresu, sumy ubezpieczenia i sposobu likwidacji ewentualnych szkód oraz kosztów ubezpieczenia. Możliwy jest zakup polisy nawet z 6-miesięcznym wyprzedzeniem.