Kampania towarzysząca premierze najnowszego dodatku “Wyspiarskie życie” do gry The Sims 4, za pomocą konkursu oraz wsparcia influencerów, zachęcała internautów do dbania o środowisko. Osoby, które zaangażowały się w akcję poprzez udokumentowanie sprzątania terenów zielonych, mogły wygrać nagrody o wartości 20 i 5 tysięcy złotych w postaci voucherów na wakacje dla rodziny i znajomych - czytamy w komunikacie prasowym.
ZOBACZ TEŻ: Polska Liga Esportowa stawia na profesjonalistów!
Dbanie o środowisko jest na topie...
…i świadczy o tym zainteresowanie kampanią w internecie. Informacje o akcji zostały wyświetlona w internecie ponad 5 milionów razy i zgarnęły prawie pół miliona “kciuków w górę”. Tak szeroki odzew ze strony internautów świadczy o wysokiej aprobacie na pomysł nietypowej promocji najnowszego dodatku do gry The Sims.
Wszystkie ręce na pokład - ruszamy sprzątać świat!
Akcja trwająca od 20 czerwca do 13 lipca została przeprowadzona na trzech najpopularniejszych portalach społecznościowych - Facebooku, Twitterze oraz Instagramie. W kampanii wzięło udział kilkuset internautów z całej Polski, a trzy najlepsze prace zostały nagrodzone wakacyjnymi voucherami do zrealizowania na portalu wakacje.pl.
Do współpracy przy kampanii zaproszono 31 najbardziej rozpoznawalnych polskich influencerów młodego pokolenia takich jak Sylwia Lipka, Weronika Juszczak, samosia, Nyla a także najpopularniejsza aktorka młodego pokolenia - Julia Wieniawa. Akcję wsparli również przedstawiciele twórców gamingowych z Piotrem “Izakiem” Skowyrskim, Pawłem “Lehem” Lehmannem i Patrykiem “Rojo” Rojewskim na czele.
SPRAWDŹ RÓWNIEŻ: Rezi jeździł ze Stigiem z Top Gear [ZDJĘCIA, WIDEO]
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie była zamieszczenie w regulaminowym terminie w mediach społecznościowych zdjęcia pokazującego sprzątanie takich miejsc wakacyjnego wypoczynku jak lasy, plaże i jeziora wraz z hasztagiem “#TS4wyspiarskiezycie”. Dodatek do gry The Sims 4 Wyspiarskie Życie jest już dostępny w sprzedaży w polskiej wersji językowej na komputery PC/Mac oraz konsole PS4 i Xbox One. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja gamingowa Fantasy Expo.