Podjęcie współpracy z Robertem Lewandowskim w 2015 roku to ważny moment w historii Huawei w Polsce – dała ona impuls do szybkiego wzrostu zarówno udziałów rynkowych, jak wskaźników mierzących siłę marki. - Polacy kochają Roberta Lewandowskiego, jest on niekwestionowaną gwiazdą, a jego piłkarska sława sięga znacznie dalej niż granice naszego kraju. Rozszerzenie kontraktu na całą Europę świadczy o sile obu marek. Mam na myśli zarówno markę osobistą Roberta, który jest pożądanym ambasadorem z perspektywy wielu innych rynków, jak i siłę marki Huawei, z którą Robert coraz intensywniej współpracuje – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska.
ZOBACZ TAKŻE: Spotkanie z Robertem Lewandowskim dla użytkowników marki Huawei!
- Wiele razy mówiłem, że „make it possible” w wykonaniu Huawei jest bliskie mojemu sercu. Determinacja w dążeniu do celu, sumienność i niezłomność w obliczu przeciwności – to są cechy bliskie sercu sportowca. Cieszę się, że razem z Huawei możemy działać jeszcze silniej i jeszcze szerzej, będąc ambasadorem marki w tak wielu krajach – mówi Robert Lewandowski, ambasador Huawei.
Robert Lewandowski jest ambasadorem marki Huawei od 2015 roku. Brał udział w kampaniach promujących działania strategiczne marki, usługi oraz produkty z portfolio – smartfony, laptopy, tablety, akcesoria i wearables. Aktualnie promuje najnowsze, flagowe smartfony z serii Huawei P40 oraz smartwatch Huawei Watch GT2e. Ambasador obecny był również w kluczowych momentach życia marki – podczas otwarcia pierwszego, flagowego sklepu Huawei w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia, w kampanii promującej otwarcie sklepu internetowego huawei.pl, a także w ostatniej kampanii brandowej - „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”. W grudniu Robert Lewandowski, w towarzystwie żony, Anny Lewandowskiej, wziął udział w kampanii i spotach telewizyjnych promujących świąteczną ofertę produktową Huawei.