OPPO Find X5 Pro

i

Autor: materiały prasowe

Smartfon OPPO Find X5 Pro coraz bliżej Polski [ZDJĘCIA]

2022-04-04 5:00

Marka OPPO coraz mocniej rozwija swoją ofertę w Polsce. Po bardzo dobrze przyjętej serii Reno czy urządzeniach IoT, czas na sztandarową serię Find. Już niedługo w Polsce dostępny będzie model Find X5 Pro. Ten wyczekiwany przez wielu flagowiec, jest nie tylko wypełniony pionierskimi technologiami, ale również wyróżnia się futurystycznym designem i wyjątkowymi funkcjami foto i video. OPPO, przy tworzeniu serii Find X5 korzystało z doświadczenia legendarnej marki Hasselblad, uzyskując tym samym wierne odwzorowanie naturalnych kolorów w Find X5 Pro.

OPPO Find X5 Pro. Kiedy w sprzedaży w Polsce?

Najważniejsze cechy Find X5 Pro:

  • Zaawansowane możliwości wideo i foto, dzięki autorskiemu układowi NPU MariSilicon X do przetwarzania obrazu oraz dwóm matrycom IMX766.
  • Współpraca z Hasselblad skutkująca wiernym odwzorowaniem naturalnych kolorów.
  • Futurystyczny design i jakość klasy premium.
  • System szybkiego ładowania SUPERVOOC 80W oraz AIRVOOC 50W.
  • Podwójne ogniwo o sumarycznej mocy 5000mAh oraz specjalny system Battery Health Engine zapewniający jej odpowiednie działania bez ubytku mocy.
  • Najnowszy układ SoC obsługujący łączność 5G.
  • Ekran o częstotliwości odświeżania 120Hz wyświetlający miliard kolorów.
  • Inteligentny i bezpieczny ColorOS 12.
Piotr Gliński: nie można wykluczyć, że Rosjanie dokonali zamachu w Smoleńsku

Ceny i dostępność

Seria OPPO Find X5 jest dostępna w sprzedaży od 14 marca 2022 roku, natomiast przedsprzedaż rozpoczęła się już 24 lutego. Cena za model Find X5 Pro wyniesie 1299 euro natomiast za wariant Find X5 - 999 euro. W przypadku dostępności urządzeń w Polsce, producent poinformuje o tym w osobnym komunikacie. Ceny oraz data dostępności mogą się różnić w zależności od regionu.

Sonda
Którą markę technologiczną lubisz najbardziej?

OPPO w Polsce

OPPO jest obecne w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Dzięki przemyślanej strategii marketingowej, po ledwie półtora roku od debiutu nad Wisłą, marka zdobyła rozpoznawalność już u co trzeciego Polaka. W 2020 r. ambasadorem OPPO w Polsce został Marcin Prokop, znany dziennikarz i osobowość telewizyjna.

Najnowsze