Zadaniem jest zdobycie jak największej liczby punktów w 13 wyzwaniach-tematach konkursowych. Fotografie muszą zostać wykonane smartfonem serii Xiaomi, Redmi lub POCO. Członek jury w ramach każdego tematu fotograficznego może wyróżnić maksymalnie trzynaście zdjęć przyznając punkty w skali 1-13, przy czym najwyżej ocenione zdjęcie otrzymuje najwięcej tj. 13 punktów, a każde kolejne o jeden punkt mniej. W jury zasiadają Mi Fani, którzy wygrali Xiaomi Explorers w 2022 r.
Każdego dnia, począwszy od 20 lutego, w wątku konkursowym na Xiaomi Community publikowany jest jeden temat fotograficzny. Pierwszym był „minimalizm”, a drugim „abstrakcja”. Trzynasty temat zostanie przedstawiony 4 marca. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje prace do 5 marca.
Uczestnicy swoje zdjęcia muszą publikować w komentarzach do niniejszego wątku konkursowego. W wątku tym osoby zainteresowane konkursem znajdą dodatkowe szczegóły. Do wygrania jest najnowszy smartfon serii Xiaomi 13, którego premiera odbędzie się w Barcelonie w najbliższą niedzielę, 26 lutego br. Relacja z premiery będzie dostępna na stronie internetowej.
Xiaomi Corporation została założona w kwietniu 2010 roku. Od 9 lipca 2018 jest notowana na giełdzie w Hongkongu (1810.HK). Xiaomi to firma internetowa oferująca elektronikę użytkową, smartfony i inteligentny sprzęt podłączony za pośrednictwem platformy „Internetu rzeczy” IoT (Internet of Things). Xiaomi konsekwentnie buduje swój wizerunek opierając się na relacjach z użytkownikami. Firma nieustannie szuka innowacyjnych rozwiązań, stawiając na pierwszym miejscu jakość i wydajność. Xiaomi tworzy produkty dostępne w uczciwych cenach, aby każdy miał możliwość podwyższania komfortu swojego życia dzięki technologii. Xiaomi jest jedną z wiodących firm produkujących smartfony na świecie.
Polecany artykuł: