Znana sieciówka z kampanią wygenerowaną przez AI. A to dopiero początek!

i

Autor: Mango - materiały prasowe Mango stworzyło kampanię modową z pomocą AI

Sztuczna Inteligencja

Znana sieciówka z kampanią wygenerowaną przez AI. A to dopiero początek!

2024-07-18 13:30

Pionier branży modowej stworzył kampanię wygenerowaną w całości przez sztuczną inteligencję dla limitowanej edycji kolekcji ubrań letnich. „Ta inicjatywa odzwierciedla nasze ciągłe zaangażowanie w innowacje i bycie w czołówce w świecie mody” – mówi Jordi Alex, dyrektor ds. technologii informatycznych w Mango.

Sprawa dotyczy limitowanej edycji ubrań Sunset Dream, czyli letniej kolekcji młodzieżowej. Producent informuje, że obecna kampania z wykorzystaniem sztucznej inteligencji jest częścią transformacji technologicznej firmy, która została zaplanowana na lata 2024-2026. Nowa kampania jest efektem współpracy kilku działów:

  • projektowego,
  • artystycznego
  • stylizacyjnego,
  • studia fotograficznego.

Mango z kampanią stworzoną przez AI - jak to wyglądało krok po kroku?

Proces tworzenia rozpoczął się od zrobienia prawdziwych zdjęć każdego ubrania z kolekcji. Następnie, poprzez wykorzystanie zdjęć, przeszkolono model sztucznej inteligencji, by nauczył się generować obrazy poprzez umieszczenie prawdziwych ubrań na modelu. Jak opisano w komunikacie prasowym, na tym etapie największym wyzwaniem było uzyskanie zdjęć o jakości redakcyjnej zbliżonej do kampanii modowej, przy jednoczesnym zachowaniu cech charakterystycznych ubioru i modela. Gdy obrazy zostały wygenerowane za pomocą sztucznej inteligencji, zespół artystyczny wybrał, wyretuszował i edytował je tak, by można było zaprezentować je światu.

Jaki prezent dla fana Apple? Gadżety do iPhone, iPad, Macbook i wiele więcej!

Mango z kampanią wygenerowaną przez AI

„Sztuczna inteligencja to rewolucja technologiczna, która stwarza ogromne możliwości i która powinna pełnić rolę drugiego pilota, zwiększając możliwości naszych pracowników i jeszcze bardziej wzmacniając naszą kreatywność.” – powiedział Jordi Alex, dyrektor ds. technologii informatycznych w Mango w komunikacie prasowym.

 Na ten moment udostępniono zaledwie jedno zdjęcie z kampanii Mango. Trzeba jednak przyznać, że już ono robi wrażenie.

Retro Technologie - QUIZ z lat 80'. i '90! Sprawdź, czy jeszcze coś pamiętasz!
Pytanie 1 z 11
Tamagotchi to urządzenie, które służyło do...
Listen on Spreaker.
Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze