Gra w Świętego Mikołaja została stworzona przez poznański start-up Royals, mający na koncie m. in. międzynarodową aplikację datingową Royals App oraz symulacyjną grę Bitcoin Miner Tycoon.
Ściągnij mobilną grę Santa Claus Christmas Tycoon i zostań właścicielem największej i najsprawniej działającej manufaktury prezentów. Zwycięzca otrzyma tytuł wirtualnego Świętego Mikołaja. Gra dostępna jest na urządzeniach działających w oparciu o systemy iOS i Android, a jej pobranie jest całkowicie bezpłatne.
Aplikacja pobierać można już od początku grudnia. W ciągu pierwszych dni cieszyła się ona dużą popularnością, została pobrana kilka tysięcy razy, a w kategorii „strategie” Google Play jest aplikacją nr 1. Gra jest prosta i zabawna, a przede wszystkim wciągająca. Po szybkiej konfiguracji konta gracze rozpoczynają rozwój własnych manufaktur prezentów. Rozbudowują swoje pracownie przy wsparciu wirtualnych Elfów i wspinają się w wewnętrznym rankingu.
- Gra Santa Claus Christmas Tycoon to nasza odpowiedź na mikołajkowe i przedświąteczne szaleństwo związane z poszukiwaniem i produkcją prezentów. Tym razem postanowiliśmy stworzyć grę, która jest przyjazna zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci. Zadbaliśmy o atrakcyjną szatę graficzną, dopracowaliśmy awatary. Liczba pobrań w ciągu pierwszych dni od udostępnienia aplikacji i wysokie pozycje w rankingach Google Play i iOS potwierdzają, że był to dobry ruch - mówi Tomasz Henel, jeden z twórców i pomysłodawców gry.
W Santa Claus Christmas Tycoon linie produkcyjne działają przez całą dobę, bez względu na to czy jest się online, czy offline. Oczywiście, im większa aktywność i zaangażowanie w grę, tym większa produkcja prezentów. Pomysłodawcy gry przywiązali też dużą wagę do świątecznego klimatu interfejsu, grafik oraz awatarów.