„Radość życia” to dla każdego coś innego – codzienne posiłki w gronie najbliższych, uśmiech dziecka czy pełne przygód podróże i poznawanie świata oraz jego smaków. To także hobby, w które wkładamy całe serce i rozmowy z przyjaciółmi” – czytamy w komunikacie Lidla.
Zasady konkursu
Aby móc opowiedzieć w reklamie Lidla o swoich szczęśliwych momentach, wystarczy zamieścić na kanale You Tube krótkie 60 sekundowe wideo, w którym uczestnik konkursu zaprezentuje, co sprawia mu największą radość w życiu, a następnie wypełnić formularz na stronie www.casting.lidl.pl. Zgłoszenia można wysyłać od 30 lipca do 9 sierpnia 2018 r.
W okresie od 30 lipca do 10 sierpnia 2018 roku do godziny 23:00 internauci mają możliwość oddawania głosów na przesłane wideo. Z 30 najwyżej ocenionych prac, 23 sierpnia Lidl wyłoni głównego zwycięzcę. Dodatkowo Lidl przygotował pięć nagród pocieszenia w postaci koszy z produktami sieci o wartości 300 zł.
Źródło: Lidl