Kalendarze adwentowe

Nowa bitwa Biedronki i Lidla! Zaczęło się wielkie odliczanie do świąt

Tradycyjne kalendarze adwentowe z czekoladkami czy zabawkami zyskały właśnie cyfrowego konkurenta. Największe sieci handlowe w Polsce - Biedronka i Lidl - wprowadziły w swoich aplikacjach mobilnych wirtualne kalendarze adwentowe z codziennymi promocjami i rabatami.

Święta Bożego Narodzenia to czas, który dla wielu z nas wiąże się nie tylko z rodzinnymi spotkaniami, ale także ze znaczącymi wydatkami na prezenty i świąteczne przygotowania. Sieci handlowe doskonale zdają sobie z tego sprawę i co roku prześcigają się w pomysłach na przyciągnięcie klientów. W tym roku Biedronka i Lidl postanowiły wprowadzić innowacyjne rozwiązanie - cyfrowe kalendarze adwentowe dostępne w ich aplikacjach mobilnych. To nowatorskie podejście do tradycyjnej formy świątecznego odliczania spotkało się z dużym zainteresowaniem konsumentów.

Jak działają cyfrowe kalendarze adwentowe Biedronki i Lidla?

Biedronka oferuje swoim klientom możliwość codziennego "wytrząsania" niespodzianek w aplikacji mobilnej od 1 do 24 grudnia 2024 roku. Pierwszego grudnia sieć przygotowała voucher o wartości 10 zł, który można było wykorzystać przy zakupach za minimum 11 zł w ciągu kolejnych trzech dni.

Lidl również wystartował z podobną akcją w aplikacji Lidl Plus. Proces korzystania z promocji jest prosty:

  • Codziennie należy zajrzeć do aplikacji
  • Odebrać dostępny kupon promocyjny
  • Aktywować go przed zakupami
  • Zeskanować aplikację przy kasie

Na początek grudnia Lidl zaoferował swoim klientom rabat w wysokości 15 zł, który można było wykorzystać przy zakupach za minimum 100 zł do 2 grudnia.

Porady dla korzystających z promocji Biedronki i Lidla

  • Warto codziennie sprawdzać obie aplikacje, ponieważ promocje są czasowo ograniczone
  • Przed zakupami należy dokładnie przeczytać warunki wykorzystania kuponów (minimalna kwota zakupów, data ważności)
  • Kupony trzeba aktywować przed zeskanowaniem przy kasie
  • Niektóre promocje mogą się łączyć z innymi dostępnymi w aplikacji rabatami
  • Nie warto robić zakupów tylko ze względu na kupon - należy przemyśleć, czy rzeczywiście potrzebujemy produktów za wymaganą minimalną kwotę

Te cyfrowe kalendarze adwentowe to nie tylko sposób na oszczędności, ale także sprytna strategia marketingowa zachęcająca do regularnego korzystania z aplikacji mobilnych sieci handlowych i częstszych zakupów w okresie przedświątecznym.

Należy pamiętać, że choć promocje mogą być kuszące, warto robić przemyślane zakupy zgodnie z rzeczywistymi potrzebami i wcześniej przygotowaną listą. Dzięki temu unikniemy impulsywnych decyzji zakupowych i realnie zaoszczędzimy na świątecznych przygotowaniach.

Tańszy jest Lidl czy Biedronka? Klienci są w szoku, mówią tylko o jednym

QUIZ PRL. Czy pamiętasz Mikołajki w PRL-u?

Pytanie 1 z 15
Kiedy w Polsce Ludowej obchodzono Mikołajki?
QUIZ PRL. Czy pamiętasz Mikołajki w PRL-u?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze