Anna Lewandowska

i

Autor: AKPA

Anna Lewandowska szczerze o biznesie: „Ciężko zapracowaliśmy na to, co mamy"

2017-11-25 16:35

Trenerka fitness, bizneswomen, mistrzyni karate, żona najpopularniejszego piłkarza w Polsce – Roberta Lewandowskiego oraz mama ich wspólnej córeczki Klary w rozmowie z Business Insider Polska po raz pierwszy opowiada o swoim podejściu do biznesu. Zdradza tajniki prowadzenia firmy, tego, jak podchodzi do konkurencji i co myśli o pieniądzach. Opowiada, jak udało im się zbudować „imperium Lewandowskich" oraz przyznaje: „Ciężko zapracowaliśmy na to, co mamy".

W rozmowie z portalem Anna Lewandowska porusza kilka interesujących kwestii. Opowiada o prowadzonym przez siebie biznesie, na który składa się m.in. eko żywność i jej marka: „Foods by Ann", która jak mówi: „to nie tylko zdrowe batony, ale też napoje, smoothies, suplementy, kasze czy owsianki. To nie kilka, ale już 80 różnych produktów, które same się bronią".

Zobacz koniecznie: Jak mieszkają Anna i Robert Lewandowscy? Zobacz wnętrza ich apartamentu [GALERIA]

Jak wspomina, w najbliższym kwartale będzie rozwijać firmę i "wchodzi" z nią do wielu sieci handlowych - w tym do sieci Carrefour, dzięki czemu produkty będą jeszcze łatwiej dostępne dla klientów. Ma również wprowadzić nowe produkty: makarony, owoce w czekoladzie czy bezglutenowe przekąski. Zapowiada, że „przyszły rok będzie dużym <<bum>>".

Przyznaje także, że uważa się nie tylko za pomysłodawczynię tego biznesu, ale przede wszystkim jest w nim prezesem. Na pytanie czy jej mąż, Robert jest współwłaścicielem, odpowiada, że nie, choć doradza jej w wielu kwestiach oraz testuje produkty. Choć początkowo stopował ją, gdy przyszła do niego z pomysłem zdrowej żywności, ale „gdy zobaczył gotowy biznesplan, stwierdził jednak, że to ma sens". Anna Lewandowska w rozmowie z dziennikarką Business Insider Polska odnosi się także do pytania o pieniędze i tego, jak je traktuje: „Bardzo je szanuję, ale to rzecz nabyta. Dziś są, jutro ich nie ma."

Na pytanie czy są tematem tabu odpowiada: „Były, ale dziś już nie są. Ciężko zapracowaliśmy na to, co mamy. Mąż mi powtarza, że nie po to kupuje auto, żeby chować je w garażu. Nie zrobiliśmy niczego złego, wręcz przeciwnie – dzielimy się tymi pieniędzmi. Dlaczego więc mielibyśmy je ukrywać? Co więcej, chciałabym, żebyśmy byli inspiracją dla osób, które w Polsce zarabiają, by o tym nie bały się rozmawiać."

Przyznaje także, że „nie wydają pieniędzy na marne, a wolą nimi mądrze obracać", a „przetrzymywanie kapitału na koncie do niczego nie prowadzi". Celem biznesowym Lewandowskich ma być natomiast „zbudowanie mocnej, rzetelnej i stabilnej marki pod szyldem Lewandowscy i stworzenie wspólnej marki". Co ważne, Anna przyznaje, że jako para „są świadomi jej mocy i tego, że możemy wykorzystać ją nie tylko do celów biznesowych, ale też do dobrych rzeczy, m.in. edukacji i działalności charytatywnej." Nie pozostaje nam zatem nic innego, jak trzymać kciuki za jedną z najbardziej lubianych par w polskim show biznesie.

Polecamy: Thomas Hilfiger sprzedaje luksusową rezydencję w Nowym Jorku. Zobacz, jak mieszkał [GALERIA]

 

Źródło: businessinsider.pl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze