Aplikacja Lidla coraz popularniejsza! Zobacz, jak to działa

2019-06-26 18:13

Od kwietnia klienci Lidla mogą korzystać ze specjalnej aplikacji zakupowej Lidl Plus. Od tego czasu bije ona rekordy popularności. Liczba zarejestrowanych użytkowników przekroczyła już 2 mln. Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2019 pokazują, że Lidl Plus znalazł się w czołowej dwudziestce aplikacji, z których korzysta najwięcej internautów na urządzeniach mobilnych.

Użytkownicy aplikacji Lidl Plus mogą skorzystać z oferowanych promocji i rabatów. Otrzymują oni także dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Za sprawą e-paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki i nie potrzebują kolekcjonować ich papierowych wersji. Użytkownik Lidl Plus płacąc za zakupy przy kasie jest identyfikowany za pomocą wirtualnej karty dostępnej w aplikacji. Każde użycie karty nagradzane jest dodatkowym rabatem „zdrapką”. Te i inne funkcjonalności oferowane przez Lidl Plus sprawiły, że aplikacja znalazła się na 17. miejscu listy TOP20 aplikacji, z których korzysta najwięcej internautów na urządzeniach mobilnych. Warto zwrócić uwagę, że pierwsza 10 jest zdominowana przez usługi Google i Facebook. Natomiast gdybyśmy wzięli pod uwagę polskie aplikacje Lidl Plus uplasowałby się na 3. miejscu. Takie wyniki badania Gemius/PBI zaprezentowano za miesiąc maj 2019. Tym rezultatem aplikacja Lidl Plus zadebiutowała w zestawieniach TOP 20, regularnie publikowanych przez Gemius/PBI.

Te lody Polacy lubią najbardziej

Lidl Plus to wygodne narzędzie dla każdego klienta sieci Lidl i co ważne można je pobrać nieodpłatnie w sklepie Google Play i App Store. Aplikacja uczy się naszych preferencji zakupowych i bazując na nich przygotowuje oferty i rabaty tak, aby wpisywały się w potrzeby użytkowników.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze