Nieprawidłowym działaniem banku zaniepokojeni klienci zaalarmowali media. System informatyczny podwójnie księgował część transakcji kartami kredytowymi. Awaria dotyczy kilkunastu tysięcy klientów banku - donosi "Radio Zet".
Czytaj też: PKO BP zapłaci swoim klientom 10 zł, jeśli zrezygnują oni ze zdrapek na rzecz smsów
O sprawie wiedzą już przedstawiciele ING Banku Śląskiego. - W wyniku błędu część transakcji dokonanych kartami w ostatni weekend została zaksięgowana podwójnie - wyjaśniam nam Piotr Utrata, rzecznik prasowy ING Banku Śląskiego. Bankowcy korygują obecnie ten błąd. Jak podkreśla rzecznik, najprawdopodobniej "dzisiaj proces ten się zakończy". - Jednocześnie przepraszany klientów za ten błąd - dodaje Utrata i podkreśla, że bank działa prawidłowo.
Chwilę później otrzymaliśmy drugą informację o rzecznika ING Banku Śląskiego, o tym że "korekty księgowań zostały zakończone".
Źródło: "Radio Zet"