Jak opisuje jeden z klientów Credit Agricole, bank dostarczał nowe karty na dwa tygodnie przed terminem zakończenia ważności poprzednich kart. Nie zrobił tego jednak w przypadku kart, które straciły ważność 31 lipca. To duży kłopot, zwłaszcza dla osób przebywających na urlopach.
Zobacz też: Masz konto w BZ WBK lub T-Mobile UB? Zapłacisz za przelewy i wypłaty
- Bank poszukuje nowych klientów, a nie dba o interesy tych, już mu zaufali i od wielu lat są z nimi związani - zwraca uwagę jeden z klientów.
O komentarz w tej sprawie, informajcę na temat tego, ilu klientów dotyczy zaistniała sytuacja oraz kiedy otrzymają oni karty, poprosiliśmy bank.
- W wyniku błędu technicznego część kart debetowych, która straciła ważność pod koniec lipca br., została wyprodukowana z opóźnieniem. Karty te zostały już wysłane. Serdecznie przepraszamy za tę sytuację. Jednocześnie będziemy zwracać klientom prowizję za wypłatę gotówki w placówce - poinformowała Superbiz Agnieszka Gorzkowicz, st. specjalista, z-ca rzecznika prasowego w Departamencie Komunikacji i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Credit Agricole Banku Polskiego SA.