PIENIĄDZE KARTA BANKOMAT PLATNOŚĆ TELEFONEM SKARBONKA

i

Autor: Shutterstock

Bankomat nie wypłacił pieniędzy lub zabrał kartę? Zobacz, co robić

2019-04-18 5:37

Z bankomatów korzystamy niemal codziennie. Wypłacamy i wpłacamy z nich pieniądze, sprawdzamy stan swojego konta czy doładowujemy telefony. Wiadomo jednak, że to tylko maszyny i może zdarzyć się błąd. Sprawdź, co wtedy robić.

W Polsce codziennie klientów obsługują dziesiątki tysięcy bankomatów należących do różnych banków i firm. Gdy jednak zawodzą, nagle rozkładamy ręce i nie wiemy co robić. O to jak postępować w przypadku, gdy np. bankomat nie wypłaci nam pieniędzy, zapytaliśmy Agnieszkę Kubajek z Banku Millennium SA.

Bankomat nie wypłacił mi pieniędzy albo nie zaksięgował gotówki, którą wpłaciłem

Należy udać się do wydawcy karty i zgłosić reklamację (często wydawcą karty i właścicielem sieci jest ten sam Bank i wówczas zgłoszenia są procesowane znacznie szybciej). Wówczas wydawca karty, w imieniu klienta zareklamuje taką transakcję do właściciela bankomatu.

/towideo.pl/embed/NjI3MzI=

Moja karta została w bankomacie. Co robić?

Bankomaty zatrzymują karty z różnych przyczyn, np. gdy karta jest zastrzeżona, aby zapobiec kradzieży. Jeśli jednak karta została zatrzymana z powodu błędu urządzenia, wówczas należy złożyć reklamację u wydawcy karty.

Przy wyjmowaniu gotówki z bankomatu „szczęki” maszyny zacisnęły się za szybko i urwał mój banknot.

Jeśli z powodu  błędu urządzenia, wypłacany banknot został urwany, wówczas również należy złożyć reklamację.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze