Rossmann, Biedronka

i

Autor: Shutterstock (2)

Handel

Biedronka wchodzi na kolejny rynek. Potężna konkurencja dla Rossmanna?

2025-04-07 12:59

Biedronka wkracza na rynek kosmetyczny! Sieć sklepów rozszerza swoją markę NIUQI o linię produktów do włosów, opartą na równowadze PEH. Sprawdź, jak zdiagnozować porowatość włosów i dobrać idealną pielęgnację w atrakcyjnej cenie!

Super Biznes SE Google News

Biedronka wkracza na rynek kosmetyków do włosów

Biedronka, znana z oferowania produktów spożywczych w konkurencyjnych cenach, rozszerza swoją działalność o rynek kosmetyczny. Tym razem, pod marką własną NIUQI, wprowadza nową linię produktów do pielęgnacji włosów. Celem jest nie tylko zaoferowanie klientom nowych produktów, ale również edukacja w zakresie świadomej pielęgnacji włosów i pomoc w znalezieniu rozwiązań na różnorodne problemy z nimi związane.

NIUQI – od makijażu do pielęgnacji włosów

NIUQI to marka własna Biedronki, która dotychczas kojarzona była głównie z kosmetykami do makijażu i pielęgnacji paznokci. Teraz dołącza do niej 9 nowych produktów dedykowanych włosom. Kluczowym aspektem nowej linii jest świadomość, że włosy różnią się strukturą i dzielą się na trzy główne rodzaje: wysokoporowate, średnioporowate i niskoporowate.

Biedronka systematycznie rozszerza swój asortyment, odpowiadając na potrzeby klientów. Tym razem odpowiadamy na trend świadomej pielęgnacji włosów w oparciu o równowagę PEH, oferując nową linię kosmetyków w ramach lubianej przez klientów marki NIUQI. Mamy nadzieję, że wraz z rozpoczęciem wiosny i pożegnaniem sezonu na zimowe czapki nasze produkty zyskają uznanie wśród klientów zainteresowanych przywróceniem równowagi swoim włosom, którzy docenią wysokiej jakości produkty w bardzo atrakcyjnej cenie - mówi Paulina Kmita, Kupiec odpowiedzialna za kategorię kosmetyków w markach własnych w sieci Biedronka.

Co znajdziemy w nowej linii NIUQI?

Nowa linia NIUQI składa się z trzech podstawowych produktów: szamponu, odżywki i maski. Każdy z tych produktów dostępny jest w trzech wariantach, dostosowanych do różnych potrzeb włosów.

 * Szampony dostępne są w wersjach: nawilżającej, balansującej i oczyszczającej w cenie 14,99 zł,

 * Odżywki oferowane są jako humektantowa (z betainą i trehalozą), emolientowa (z olejem z czarnuszki i bawełny) oraz proteinowa (zawierająca proteiny ryżu i soi) również w cenie 14,99 zł,

 * Maski można wybierać w zależności od porowatości włosów: niskoporowate (z olejem słonecznikowym i ekstraktem z brokuła), średnioporowate (z proteinami ryżu i masłem capuacu) oraz wysokoporowate (z olejem z czarnuszki i słodkich migdałów) w cenie 16,99 zł.

Michał Rado | PIENIĄDZE TO NIE WSZYSTKO
QUIZ PRL: Moda i styl życia w czasach Polski Ludowej
Pytanie 1 z 15
Jak nazywały się popularne buty zimowe, które niemal każdy miał w szafie w PRL-u?
QUIZ PRL: Moda i styl życia w czasach Polski Ludowej

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają

Najnowsze