Szanse na wygraną w loterii ma każdy pełnoletni klient Lidla, który od poniedziałku, 4 czerwca po wizycie w sklepie sieci wypełni ankietę on-line, w której opisze swoje doświadczenia zakupowe. Ankieta, dostępna na stronie: www.lidl.pl/Twoja_opinia, jest anonimowa. Kwestionariusz można wypełnić na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu (komputerze, tablecie, smartfonie). Do jego wypełnienia wystarczy podać numer paragonu i numer sklepu, w którym dokonano zakupów. Akcja potrwa do 28 lutego 2019 r.
„Za pośrednictwem ankiety on-line Lidl długofalowo będzie zbierał cenne spostrzeżenia, pomysły i propozycje dotyczące różnych aspektów funkcjonowania sklepów, takich jak: prezentacja towaru, jego dostępność czy ogólny poziom zadowolenia z zakupów dokonywanych w sklepach sieci. Te informacje zwrotne umożliwią jeszcze szybsze i bardziej elastyczne reagowanie na potrzeby klientów” – informuje w komunikacie Lidl.
– Już od lat jednym z kanałów komunikacji klientów z naszą firmą jest infolinia. Dzięki niej wsłuchujemy się w opinię i potrzeby naszych klientów. Anonimowa ankieta on-line będzie dodatkowym źródłem informacji dotyczącym dotychczasowych doświadczeń zakupowych oraz oczekiwań klientów co do naszych, przyszłych działań – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager Lidl Polska.
Źródło: Lidl