Zakupy w Dino zrobisz w sieci?
Grupa Dino ma już ponad 2,2 tys. sklepów, a tylko w ub. roku przychody ze sprzedaży wyniosły 19,8 mld zł, a zysk netto 1,13 mld zł. Według informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl – Dino chce inwestować w handel przez internet. Firma szukając wzrostu przychodów widzi możliwość przejęć i inwestycji w e-commerce. Dino zaczyna już szukać pracowników obsługujących sprzedaż online. Spółka chce zatrudnić specjalistę ds. e-commerce, który byłby zatrudniony w centrali Dino w Krotoszynie. Na razie nie wiadomo, czy spółka chciałaby stworzyć system e-commerce na wewnętrzne potrzeby, czy też może zbudować sklep internetowy dla klientów sieci detalicznej. Jak podkreślają wiadomoscihandlowe.pl – ogłoszenie o rekrutacji zamieszczone przez Dino, wskazuje, że spółka szuka bardziej osoby do wdrożenia i obsługi systemu sprzedaży, która zajmowałaby się technicznymi aspektami działania e-commerce niż szefa całego projektu.
Dino szuka specjalisty e-commerce
W zakresie wymienionych zadań pracownika ds. e-commerce w Dino wymieniono nadzór procesów dotyczących dystrybucji usług i produktów, dbanie o prawidłowe działanie platformy, wdrożenie założeń strategii sprzedaży z uwzględnieniem działań promocyjnych oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie witryny, planowanie i wdrażanie strategii marketingowych. Dino oczekuje od kandydatów na to stanowisko znajomości funkcjonowania mediów elektronicznych i nowych technologii, doświadczenia w zakresie tworzenia i optymalizacji serwisów internetowych, znajomości MS Office i podstawowych narzędzi e-marketingowych, samodzielności w działaniu, kreatywności i pomysłowości. Podaje również, że doświadczenie w prowadzeniu sklepu internetowego będzie dodatkowym atutem.