Bank Pekao w specjalnym komunikacie poinformował swoich klientów o tym, że już w czwartek między północą a 03:30 wyłączy swoje kluczowe usługi. Zgodnie z przekazaną informacją wyłączone zostaną na ten czas dostępy do usług Pekao24, PeoPay, Pekao24Makler oraz eTrader Pekao.
Alior Bank, podobnie jak wcześniej wymieniony Bank Pekao, zacznie prace konserwacyjne w czwartek. Choć przerwa techniczna nie będzie dotyczyła najpopularniejszych usług banku, zaskakiwać może termin jej przeprowadzenia. Dostęp do platformy wymiany walut Alior Banku Autodealing zostanie wyłączony w czwartek w godzinach 19:00 - 21:00.
ING Bank Śląski zaplanował aż dwie przerwy w okresie długiego weekendu majowego.
- Pierwszy etap przerwy dotyczyć będzie wpłat i wypłat z bankomatów Planetcash oraz ING Banku Śląskiego. Utrudnienia pojawią się w nocy z poniedziałku na wtorek w godzinach 23:30 w poniedziałek do 04:00 we wtorek 4 maja.
- Drugi etap nastąpi w kolejną noc 4/5 maja. Od północy przez godzinę przeprowadzane będą prace nad usługą 3D Secure. Jak podaje bankier.pl, przez tę godzinę do 01:00 w środę klienci ING Banku Śląskiego mogą mieć problem z zakupami w sieci. Płatności kartą via internet wymagają bowiem zabezpieczenia 3D Secure.
W Banku BPS klienci muszą liczyć się z utrudnieniami, które wystąpią w nocy ze środy na czwartek w godzinach 23:00 w środę do 01:00 w czwartek. Nie będzie też działałać bankowość elektroniczna
- BNP Paribas - przerwa techniczna już w środę. Niedostępny będzie serwis internetowy, przy czym BNP Paribas ma postawić specjalną stronę logowania na serwisy transakcyjne.
- BOŚ Bank - przerwa od godziny 20:00 do 22:00 w czwartkowy wieczór. W tym czasie klienci nie będą mogli dostać się do swojego konta bankowego ani przez stronę internetową, ani przez aplikację mobilną. Wyłączony zostanie też serwis Tele BOŚ.
- Getin Noble Bank - przerwa techniczna potrwa od 23:00 w czwartek do 00:00 w piątek, czyli godzinę. W tym czasie niedostępne będą serwis internetowy i bankowość mobilna banku.
- Toyota Bank - zdecydowanie najbardziej rozległa czasowo przerwa, która potrwa przez okres całej majówki. Niedostępność będzie dotyczyła jednak wyłącznie infolinii banku. W swoim komunikacie Toyota Bank podkreśla, że zarówno bankowość internetowa oraz mobilna będą w pełni funkcjonalne.