Najdroższe marki świata według "Forbesa"
Czołówka zestawienia najdroższych marek świata magazynu "Forbes" należy do świata technologii. W pierwszej dziesiątce spoza branży jest jedynie: Coca-Cola, Disney, McDonald's i Toyota.
Sprawdź koniecznie: Ile kosztuje nowy iPhone 8? Najdroższy smartfon Apple w historii
Apple, który ponownie zwyciężył w rankingu, jest wyceniany na 170 mld dol. (ok. 630 mld złotych) - co oznacza 10 proc. wzrost w porównaniu do poprzedniego roku. Drugi Google jest wart 101,8 mld dol. (ok. 376 mld zł), a tuż za nim plasuje się Microsoft z wynikiem 87 mld dol (ok. 321 mld zł).
Na liście najszybciej swoją wartość pomnaża Amazon (54 proc.), Facebook (40 proc.) i Starbucks (24 proc.). Z kolei IBM, HSBC i Caterpillar zanotowały spadek wartości odpowiednio o 20, 18 i 11 proc.
Czytaj też: Ta firma zawładnęła umysłami. Poznaj historię Apple
Pierwsza 10. rankingu najdroższych marek świata "Forbesa":
Źródło: www.forbes.com