Franczyzobiorca Żabki – mamy wsparcie sieci

i

Autor: Materiały Promocyjne

Franczyzobiorca Żabki – mamy wsparcie sieci

2020-04-03 12:49

O graniczenia związane z Covid-19 uderzyły najmocniej w małe i średnie przedsiębiorstwa, z czego wiele z nich zawiesiło działalność lub upadło. Zwłaszcza firmy, które opierają się na bezpośrednim kontakcie z klientem, m.in. zakłady fryzjerskie, małe restauracje czy sklepy, mocno ucierpiały w związku z zagrożeniem epidemicznym.

Mimo trudnych warunków sieć sklepów Żabka zapewnia stabilność funkcjonowania i pełne wsparcie dla franczyzobiorców, pracowników sklepów oraz klientów. Jako jedna z pierwszych sieci na rynku rozpoczęła dystrybucję środków dezynfekujących oraz rękawiczek ochronnych, przekazywanych bezpłatnie do sklepów. Na ten temat rozmawiamy z panem Norbertem, franczyzobiorcą sklepów sieci Żabka w Poznaniu.

NA CZYM POLEGA PAŃSKA WSPÓŁPRACA Z ŻABKĄ?

– Jestem przedsiębiorcą i prowadzę sklep Żabka w Poznaniu. Współpracuję z siecią w oparciu o umowę franczyzową. Przekonało mnie duże wsparcie sieci, zwłaszcza na początku. Otrzymałem sklep w pełni wyposażony i zatowarowany, opiekę partnera, szerokie wsparcie marketingowe i pomoc IT. Żabka wprowadziła wiele rozwiązań, które ułatwiają zarządzanie biznesem, np. aplikacja frappka, która pozwala monitorować, co dzieje się w sklepie czy Interwencyjne Grupy Serwisowe. Uczestniczę również w wielu szkoleniach, w tym programach e-learningowych. Jako samodzielny przedsiębiorca odpowiedzialny jestem za zarządzanie moim sklepem, kontrolę kosztów, prowadzenie administracji swojej działalności gospodarczej. Sam decyduję o zatrudnieniu pracowników i ich wynagrodzeniu. Prowadzenie tego biznesu daje poczucie stabilizacji. Szczególnie teraz, gdy tak wiele firm upada. Sklepy z żywnością przetrwają. Żabka gwarantuje dostępność produktów i stabilność dostaw. Atutem Żabki jest jej bliskość oraz bogaty asortyment.

CZY FRANCZYZOBIORCY ŻABKI ZOSTALI POINSTRUOWANI, JAK ZACHOWAĆ SIĘ WPRZYPADKU ZAGROŻENIA COVID-19?

– Jeśli tylko wprowadzane są nowe rozporządzenia jesteśmy o tym na bieżąco informowani. Mamy cały system komunikacji, informacje mailowe, smsy, wyświetlają nam się komunikaty w aplikacji frappka, odnośnie zagrożenia oraz przeciwdziałań. Została opracowana instrukcja z pełną „profilaktyką covid-19” – bezpieczeństwo klienta oraz działanie w sytuacji zagrożenia epidemicznego. Wiemy jak postępować, na co zwracać uwagę, nie musimy sami szukać informacji.

W JAKI SPOSÓB ŻABKA CHRONI PRACOWNIKÓW, FRANCZYZOBIORCÓW, KLIENTÓW I PARTNERÓW PRZED ROZPRZESTRZENIANIEM SIĘ KORONAWIRUSA?

– Otrzymujemy bezpłatne środki dezynfekujące do rąk i powierzchni płaskich. Kasjerzy zaopatrzeni są w rękawiczki. Klienci podczas zakupów mogą używać rękawiczek jednorazowych. Teraz podczas przyjmowania i wydawania przesyłek kurierowi, kasjerzy nie mają nawet styczności z osobami dostarczającymi przesyłki. Wprowadzone zostały dodatkowe procedury przy przyjmowaniu dostaw z centrum logistycznego. Za szybkie dostosowanie naszych sklepów do nowych zasad otrzymujemy także subwencję finansową. Jako franczyzobiorca czuję się bezpiecznie. Wiem, że sieć sklepów Żabka dba o mnie i moich pracowników. Co ważne sieć słucha naszych sugestii i np. z inicjatywy franczyzobiorców wprowadziła do sprzedaży pieczywo do samodzielnego wypieku w domu. Każdy z nas może zgłosić swoją propozycję.

JAKIE ZMIANY W FUNKCJONOWANIU SKLEPU ŻABKA SPOWODOWAŁO ZAGROŻENIE EPIDEMIOLOGICZNE?

– Wprowadzone zostały zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego. Żabka umożliwiła nam też ograniczenie godzin otwarcia sklepów, które teraz są czynne od godziny 7.00 do 22.00. Ograniczamy liczbę osób przebywających w sklepach. Systematycznie dezynfekowane są blaty i terminal. Właściwie prawie w całości przeszliśmy na płatności kartami, rzadko zdarza się, żeby ktoś płacił gotówką. Z resztą teraz klienci sami skanują swoje produkty, co też ogranicza kontakt. Mamy też przegrody pleksi oddzielające od klientów, które szybko zostały zainstalowane w całej sieci.

CZY KLIENCI STOSUJĄ SIĘ DO NOWYCH ZASAD KORZYSTANIA Z USŁUG SKLEPU?

– Z moich obserwacji wynika, że większość klientów przyjmuje zmiany ze zrozumieniem. Stosują się do strefy bezpieczeństwa przy kasie, zachowują odstęp w kolejce i używają rękawiczek. Staramy się zachować spokój, wszystkim jest trudno. Nasze codzienne obowiązki zmieniły się diametralnie, ale jesteśmy potrzebni i klienci mówią nam o tym. Staramy się w tej trudnej sytuacji podtrzymywać ich na duchu.

CO NAJBARDZIEJ UTRUDNIA PRACĘ W TYM CZASIE?

 – Staramy się nie myśleć co jest trudne, tylko działać. Jesteśmy odpowiedzialni za naszych klientów i pracowników. Staramy się robić wszystko, żeby sklepy były czyste, bezpieczne i żebyśmy mogli nadal je otwierać. Otrzymujemy dodatkowe wsparcie, a to teraz bardzo ważne! Nie musimy martwić się o dostawy czy środki czystości.

Franczyzobiorca Żabki – mamy wsparcie sieci

i

Autor: Materiały Promocyjne

ŻABKA WPROWADZIŁA ZAPOWIADANE ZMIANY DO SWOJEJ OFERTY

Sieć Żabka Polska nieustannie poszukuje nowych franczyzobiorców. To także wyciągnięcie ręki w stronę osób, które w sytuacji zagrożenia epidemicznego straciły pracę. W związku z tym firma zmodyfikowała proces rekrutacyjny, aby zapewnić swoim rozmówcom pełne bezpieczeństwo. Teraz rekrutacja prowadzona jest w ramach wideo konferencji. Zgodnie z aktualną ofertą nowi franczyzobiorcy od kwietnia br. otrzymają 16 tys. zł przychodu podstawowego miesięcznie przez pierwszy rok. Takie rozwiązanie nie tylko gwarantuje stabilność finansową, niezależnie od obrotu, ale też daje czas na naukę zarządzania biznesem i spokojny rozwój.

WIĘCEJ INFORMACJI: www.franczyza.zabka.pl

Franczyzobiorca Żabki – mamy wsparcie sieci

i

Autor: Materiały Promocyjne

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze