Wizyta św. Mikołaja na rzeszowskim Rynku. Będzie rozdawał prezenty! Można się już zgłaszać

i

Autor: Pixabay.com Wizyta św. Mikołaja na rzeszowskim Rynku. Będzie rozdawał prezenty! Można się już zgłaszać

Hejtują św. Mikołaja w popularnej reklamie. Wszystko przez jeden szczegół

2021-11-18 11:57

Tegoroczna reklama świąteczna Tesco wywołała w Wielkiej Brytanii sporo zamieszania. Wszystko przez... świętego Mikołaja! Ten nie może dowieźć na czas prezentów, ponieważ został poddany kwarantannie. Gdy wszyscy tracą nadzieję, że w tym roku nie dostaną wymarzonych prezentów, wówczas Mikołaj pokazuje covidowy paszport z pozytywnym wynikiem zaszczepienia. Właśnie z tego powodu w internecie wylała się na Mikołaja i na Tesco fala hejtu, a do tamtejszego Urzędu Standardów Reklamy wpłynęło ponad 1500 skarg.

Reklama „This Christmas, Nothing's Stopping Us”, przygotowana została przez agencję kreatywną BBH. Kontrowersje budzi pokazany w niej święty Mikołaj okazujący na lotnisku tzw. paszport Covidowy w trakcie kontroli granicznej. Na oficjalnym kanale YouTube Tesco ponad 30 tysięcy osób kliknęło, że nie podoba im się opublikowane wideo. - Zdecydowana większość skarżących twierdzi, że reklama jest przymusowa i zachęca do dyskryminacji medycznej ze względu na status zaszczepienia - napisał na Twitterze brytyjski Urząd ds. Standardów Reklamy (Advertising Standards Authority).

Świąteczna kampania Tesco otrzymała ponad 1500 skarg, co czyni ją najczęściej zaskarżaną reklamą w Wielkiej Brytanii. Dyrektorka ds. klientów Tesco, Alessandra Bellini, wyjaśniła, że ​​za każdym razem, gdy detalista tworzy kampanie, chce mieć pewność, że oddaje w nich to, „jak naprawdę czuje się naród”.

Sonda
Czy lubisz Święta Bożego Narodzenia?
To już koniec. Tesco zamyka ostatni sklep w Szczecinie

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze