Reklama „This Christmas, Nothing's Stopping Us”, przygotowana została przez agencję kreatywną BBH. Kontrowersje budzi pokazany w niej święty Mikołaj okazujący na lotnisku tzw. paszport Covidowy w trakcie kontroli granicznej. Na oficjalnym kanale YouTube Tesco ponad 30 tysięcy osób kliknęło, że nie podoba im się opublikowane wideo. - Zdecydowana większość skarżących twierdzi, że reklama jest przymusowa i zachęca do dyskryminacji medycznej ze względu na status zaszczepienia - napisał na Twitterze brytyjski Urząd ds. Standardów Reklamy (Advertising Standards Authority).
Świąteczna kampania Tesco otrzymała ponad 1500 skarg, co czyni ją najczęściej zaskarżaną reklamą w Wielkiej Brytanii. Dyrektorka ds. klientów Tesco, Alessandra Bellini, wyjaśniła, że za każdym razem, gdy detalista tworzy kampanie, chce mieć pewność, że oddaje w nich to, „jak naprawdę czuje się naród”.