Córka Anny i Roberta Lewandowskich
Wartość reklamowa (AVE) wyliczana jest na podstawie liczby publikacji. W 2016 r. w mediach pojawiły się 2 702 publikacje o ciąży Lewandowskiej. Gdyby chcieć uzyskać tyle samo reklam, trzeba by wydać właśnie 3,5 mln zł. Dla porównania o ciąży Natalii Kukulskiej, która znalazła się na drugim miejscu zestawienia opublikowano 309 materiałów, zaś o ciąży Otylii Jędrzejczak – 147.
Sprawdź także: Czy Lewandowscy dostaną 500 Plus?
Anna Lewandowska cieszyła się również ogromną popularnością w mediach społecznościowych. W 2016 r. w social mediach opublikowano nt. jej ciąży 6,7 tys. wzmianek, podczas gdy o błogosławionym stanie Natalii Kukulskiej i Otylii Jędrzejczak wspomniano odpowiednio ok. 3,5 tys. i 1 tys. razy.
Źródło: onet.pl