Anna Lewandowska

i

Autor: Instagram

Ile była warta ciąża Anny Lewandowskiej?

2017-05-05 17:30

Wartość reklamowa ciąży Anny Lewandowskiej to aż 3,5 mln zł – wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Agencja sprawdziła popularność medialną dziesięciu topowych polskich i zagranicznych celebrytek, które zaszły w ciążę w ubiegłym roku. Trenerka personalna jest jej zdecydowanym liderem.

Córka Anny i Roberta Lewandowskich
Wartość reklamowa (AVE) wyliczana jest na podstawie liczby publikacji. W 2016 r. w mediach pojawiły się 2 702 publikacje o ciąży Lewandowskiej. Gdyby chcieć uzyskać tyle samo reklam, trzeba by wydać właśnie 3,5 mln zł. Dla porównania o ciąży Natalii Kukulskiej, która znalazła się na drugim miejscu zestawienia opublikowano 309 materiałów, zaś o ciąży Otylii Jędrzejczak – 147.

Sprawdź także: Czy Lewandowscy dostaną 500 Plus?

Anna Lewandowska cieszyła się również ogromną popularnością w mediach społecznościowych. W 2016 r. w social mediach opublikowano nt. jej ciąży 6,7 tys. wzmianek, podczas gdy o błogosławionym stanie Natalii Kukulskiej i Otylii Jędrzejczak wspomniano odpowiednio ok. 3,5 tys. i 1 tys. razy.

Źródło: onet.pl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze