Grażyna Kasiak, kierownik zespołu PR i nowych mediów Biuro Komunikacji Korporacyjnej PZU:
Sekundy ratują życie. Kluczową kwestią jest, by służby ratunkowe błyskawicznie były na miejscu zdarzenia. Często jednak poszkodowany w wypadku nie jest w stanie zadzwonić po pomoc, a nie zawsze przecież są świadkowie zdarzenia, którzy w porę zareagują. Właśnie dlatego PZU GO jest tak potrzebne. To aplikacja połączona z urządzeniem typu beacon - kosteczką przyklejaną do przedniej szyby samochodu. Zestaw czujników pozwala na wykrycie sytuacji awaryjnej i wysłanie sygnału do centrum alarmowego PZU. Nasz pracownik podejmie próbę skontaktowania się z kierowcą. Jeżeli nie uda mu się do niego dodzwonić, natychmiast powiadamia służby ratunkowe, które jadą na miejsce zdarzenia. Obecnie rozwiązanie jest w fazie pilotażu i już wkrótce zaoferujemy je naszym klientom.
Więcej czytaj na odpowiedzialni.se.pl