Poczta Polska [zdjęie ilustracyjne]

i

Autor: Pixabay Poczta Polska [zdjęie ilustracyjne]

Jak Poczta Polska dba o bezpieczeństwo przesyłek i klientów?

2020-05-11 13:20

W związku z epidemią koronawirusa wiele firm musiało zmienić dotychczasowe zasady swojej działalności. W sklepach wprowadzono limity klientów, a odpowiednia dezynfekcja i higiena stały się ważniejsze niż kiedykolwiek. Poczta Polska wprowadziła szereg zasad, które mają wspomóc zarówno pracowników spółki jak i jej klientów.

Pracownicy Poczty Polskiej zaopatrzeni zostali w środki ochrony osobistej, prowadzony jest również regularny pomiar temperatury osób zatrudnionych w sortowniach, placówkach i biurach. Dodatkowo wszystkie sortownie są dezynfekowane, przede wszystkim szczególny nacisk kładzie się na pomieszczenia socjalne, techniczne oraz węzły sanitarne i szatnie. Działaniami codziennie zarządza Zespół ds. monitorowania zagrożenia koronawirusem.

Czytaj również: Kilogram kurczaka za 2 zł w Lidlu. Wielka obniżka cen mięsa!

– Od pierwszych dni marca podjęliśmy szereg działań, które miały na celu zapewnienie naszym pracownikom niezbędnych środków ochrony osobistej. Dużą wagę przywiązujemy do bezpieczeństwa pracy, tak by minimalizować ryzyko zakażenia koronawirusem. Wprowadzamy nie tylko wszystkie zalecenia służb sanitarnych i wymagane prawem środki ochrony osobistej, ale także uruchomiliśmy dodatkowe działania prewencyjne, takie jak cykliczne dezynfekcje we wszystkich sortowniach, na które przeznaczyliśmy dotychczas kilkaset tysięcy złotych. Nie oszczędzamy na bezpieczeństwie, jeśli w grę wchodzi zdrowie i życie ludzi – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej.  

Sprawdź również: Kiedy otworzą gabinety kosmetyczne? Nowe zasady w gabinetach kosmetycznych

Dodatkowo pracownicy Poczty Polskiej otrzymali ponad 600 tys. sztuk żeli do dezynfekcji rąk o pojemności 30 ml i 100 ml oraz ponad 100 tys. litrów płynów do dezynfekcji rąk i powierzchni w dużych opakowaniach. Poczta Polska kupiła także ponad 5,4 mln par jednorazowych rękawiczek, ponad 700 tys. maseczek wielokrotnego użytku z możliwością prania i pół miliona jednorazowych maseczek. Wszyscy listonosze i pracownicy placówek otrzymali przyłbice, zakupiono ich ponad 62 tys. W placówkach zamontowano ponad 4,6 tys. osłon z pleksi, które oddzielają pracowników od klientów. Łącznie na środki ochrony Poczta przeznaczyła dotychczas 57 mln złotych.

Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj

 

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze